Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Ambre werkt niet.

Ambre werkt niet.
zaterdag 24/11/2012, 21:46
0 Jeremy - Guru English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
3 berichten
Ambre werkt niet.
0 Jeremy - Guru - ⟽infinity⟾English - Zaterdag 24/11/2012, 21:46

Hoi, ik net Ambre gekocht, maar hij werkt niet. Ik krijg dus geen 3 kracht extra. Ik gebruik een upper Deck met: Dorian Jackie Cr Herman Kazayan Oxen Rubie en Tyler.

Misschien kan het daar aan liggen, dus als je weet waar het aan ligt post het hier onder.

2/3
0 Gravity - Titan - Ʀ i s i и g Đ e c e p т i o и English
Maandag 26/11/2012, 19:35

Het is Moed: Kracht +3
Dat betekent dat je de 3 kracht alleen krijgt wanneer je als eerste aan de beurt bent in de ronde.
VB: eerste ronde > jij bent (als eerste) aan de beurt. Nu krijg je dus de 3 kracht bonus
tweede ronde > je tegenstander is (als eerste) aan de beurt. Jij krijgt nu geen 3 kracht bonus
derde ronde > jij bent weer als eerste aan de beurt en je krijgt dus de 3 kracht bonus
vierde ronde > je tegenstander is weer aan de beurt en je krijgt geen +3 kracht

Verder kan het ook nog zijn dat je per ongeluk 2 leaders in je deck krijgt, Dan krijg je ook geen 3 kracht extra met Ambre, en ook niet de macht van die andere Leader in je deck.
Als je in training-mode speelt werken de Leaders ook niet.

Ik hoop dat dit je geholpen heeft, heb je hier nog steeds problemen mee, meld dit Dan aan 1 van de moderators.
3/3
0 Jeremy - Guru - ⟽infinity⟾ English
Donderdag 29/11/2012, 07:06

Oke, dankje voor je hulp.

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals