Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

ELO: Stemmen en verboden

dinsdag 08/09/2009, 09:57
Mac_Leod - Admin English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
18 berichten
Mac_Leod - Admin English - Dinsdag 08/09/2009, 09:57

We hadden jullie gezegd dat we zouden bekijken hoe de zaken zouden verlopen met het systeem van geheime stemming. Daarna zouden we Dan besluiten nemen voor de ELO-modus. Dat hebben we nu dus gedaan.

Allereerst hebben we besloten dat we het stemsysteem laten zoals het op dit moment is. Het werkt goed en het zou in de toekomst nog beter moeten werken met het verbod op de personages die de meeste stemmen verzamelen.

We hebben namelijk de stemresultaten en de statistieken van de meest gespeelde personages in ELO bekeken en we hebben besloten om 5 personages blijvend te verbieden: Kolos, Marco, Zatman, Hawk en Ratanah.

Kolos wordt definitief verboden want het is duidelijk dat jullie hem niet willen in de ELO-modus. Hij werd bijna Elke week verboden sinds de instelling van het stemmen en we denken dat het niet nodig is om jullie te verplichten om wekelijks je stemmen te gebruiken tegen hem.

Marco, Zatman, Hawk en Ratanah werden ook heel vaak verboden door onze stemmingen en we denken dat deze blijvende verboden de game inderdaad beter in evenwicht zullen brengen.
Wat Ratanah betreft, is het wel waar dat ze minder vaak werd verboden Dan Shakra, maar we denken dat het verbod op haar ervoor zorgt dat de overheersing van de Roots minder wordt terwijl ze wel speelbaar blijven. Als we aan de andere kant Shakra hadden verboden, zou dat de Roots de mogelijkheid hebben gelaten een heel sterk half deck samen te stellen, met een redelijk aantal sterren.
« Voorgaande12Volgende »

11/18
0_AAR - Legend - E X C A L I B U R English
Zaterdag 21/08/2010, 13:23

Dit is echt niet normaal man

Lea 6/2 SOB heeft meer stemmen als Lehane 8/2 SOB

als Lea verbannen is en Lehane niet is t gwn niet goed gegaan
12/18
sweetlocky - Legend Deutsch
Vrijdag 03/09/2010, 12:41

Wat weten die gasten nu van het spel van achter hun pc (staff) , ze verneu... sommige clans hard door 2* eruit te halen etc .
En onlangs kreeg ik een mail dat ze mijn account gingen deleten omdat ik een tijdje een break nam , toffe gasten ... Dan steek je al eens meer Dan 500 euro in een spel dat langs geen kanten balanced is . dank u staff
13/18
powderfingers - Titan - TrAitorzZz English
Zaterdag 04/09/2010, 17:25

Ik denk dat je het te veel opblaast sweetlocky.
Ten eerste vind ik dat je je woordkeuze beter had mogen kiezen.
Ten tweede zit volgens mij iedereen achter de pc, ook jij en speelt de staff ook ur, ook mods doen dat gewoon hoor.
Ten derde hebben ze meerdere clans hard getroffen om het elo spel moeilijker te maken, door veel kaarten te bannen moet er meer worden nagedacht en zie je een grotere diversiteit aan decks.
Ten slotte was het een experiment en zal er worden gekeken hoe het verder gaat.

Ik wens je veel succes en bedenk dat zulke maatregelen voor iedereen gelden en dus iedereen van deck moet wisselen!
14/18
MP-marcie - Veteran English
Zaterdag 04/09/2010, 18:55

Lea is waarschijnelijk verbannen door bonus
15/18
Zondag 05/09/2010, 12:11

Lehane heeft tog ook een bonus Marcie
16/18
powderfingers - Titan - TrAitorzZz English
Maandag 06/09/2010, 10:22

Vanaf deze week zijn gelukkig veel kaarten weer speelbaar!
17/18
Maandag 06/09/2010, 16:09

Jippie

blijft dit zo ?
18/18
steven-seagal - Novice - 2 Furious English
Maandag 06/09/2010, 17:15

Ja Ambre lekker

« Voorgaande12Volgende »

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals