Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Welk pack is het beste om te kopen vinden jullie ?

maandag 12/04/2010, 02:47
HASSAN1995 - Veteran Deutsch

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
15 berichten
HASSAN1995 - Veteran Deutsch - Maandag 12/04/2010, 02:47

Ik wil dat graag weten want ik koop egt regelmatig véél kaarten en ik koop gwn een pack en ik krijg altijd slecht kaarten dus een paar suggesties plzzzz alvast bedankt uit de diept van mijn hart
« Voorgaande12Volgende »

11/15
DUC-mrmellej - Master English
Donderdag 01/09/2011, 19:14

Ik koop meestal full decks, of elite. Meestal spaar ik voor full decks, krijg ik meestal dure kaarten. Had laatst nog een Ongh, waar ik eigenlijk voor aan 't sparen was . En het deck ernaar weer een Ongh, en die verkocht.
12/15
- Darkseid - Master English
Dinsdag 18/10/2011, 12:50

1. FULL DECK : Dit is naar mijn idee de beste pack. Je krijgt altijd een zeldzame kaart uit.
Het is beter Dan een titanium pack omdat je voor het zelfde aantal gekochte credits (295 credits) meer kaarten
en meer zeldzame kaarten krijgt Dan bij een Titanium pack.

2. TITANIUM : Een mooie pack. Je bent altijd verzekerd van 4 zeldzame kaarten. En je krijgt bij aankoop van
een titanium pack 30 kaarten in een keer.

3. NEW BLOODZ : Nieuwe kaarten zijn bijna altijd duur. Wanneer je een New bloodz kaart krijgt moet je die verkopen,
want later zullen de prijzen waarschijnlijk dalen. Als je het goed doet zul je altijd winst maken met New Bloodz kaarten.
13/15
DUC Rabbi - Senior English
Donderdag 29/12/2011, 19:17

Elite pack absoluut ik had in 1 pack emeth van 23k Naginata van 8k en Ray van 10k
dat is 41k in 1 elite pack nu jij
14/15
Steelie_MOB - Titan - Masters of Battle English
Maandag 02/01/2012, 00:55

Nu ik ? ok Dan, je had die kaarten niet in een pack want je krijgt maximaal 1 rare in een pack. dus niet te stoer doen.
15/15
DUC Rabbi - Senior English
Maandag 02/01/2012, 13:52

Och serio? Dan zullen het er wel meerdere zijn geweest he

« Voorgaande12Volgende »

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals