Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Reserve XP

Reserve XP
zondag 08/08/2010, 10:04
adwinA - Hero English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
13 berichten
Reserve XP
adwinA - Hero - VuurnatieEnglish - Zondag 08/08/2010, 10:04

Hallo jongens wat zijn reserve XP ??
Ik zie het nu pas en weet niet wat ik er mee moet, aan de Engels tekst te zien is het iets nieuws.

Dus wat is het en wat kan ik er mee doen
[quot]
Reserve : 4 700 XP / 4 700 XP
Capacity grows as you gain levels, it fills up when you use fully developed characters in battles. Use your reserve to level up your evolving characters. [/quot]
« Voorgaande12Volgende »

11/13
powderfingers - Titan - TrAitorzZz English
Donderdag 06/01/2011, 19:31

@ RyUuZaKiiii: alleen antwoorden geven die kloppen aub:

Zo werkt het niet...
Wanneer je in DM bijvoorbeeld een gevecht wint met KO krijg je 600 reserve XP, wanneer je wint zonder KO krijg je 500 XP en wanneer je verliest krijg je 300 XP.
In de verlaten hangaar krijg je 100 reserve XP wanneer je wint en je een volle Vansaar in je deck hebt. Wanneer je verlies krijg je 0 XP.
Hoe het in de andere zalen precies zit weet ik niet, maar wanneer je wint krijg je meer Dan wanneer je verliest.
12/13
Ynnos - Titan English
Zaterdag 08/01/2011, 02:32

Het kan aan mij liggen, maar er wordt niets gevraagd over XP!

RESERVE XP, daar vraagt adwinA wat het is en wat je er mee kan doen.

@ adwinA Het is inderdaad nieuw, ik weet niet wat het is, wat je ermee kan én hoe je het kan gebruiken (dat laatste vroeg je niet, maar daar Ben ik Dan weer benieuwd naar ).
13/13
ItZMe_Rt - Titan - 2 Furious English
Zaterdag 08/01/2011, 17:06

Pff als je gwn leest ynnos heb k het uitgelegt alleen heb k der geen reserve voor gezegt maar gwn xp

hoe je net gebruikt?

als je een niet volledig ge evoluueerde kaart hebt staat er onder de kaart altijd verkopen en daarnaa up .... xp als je daar op klikt zal je nem de xp geven

« Voorgaande12Volgende »

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals