Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Verkoop vraag?

Verkoop vraag?
vrijdag 03/09/2010, 19:30
psgovicc - Senior English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
38 berichten
Verkoop vraag?
psgovicc - Senior English - Vrijdag 03/09/2010, 19:30

Als ik een personage te koop te zetten wil (openbaar) komt er dit te staan:

Om misbruik te voorkomen zal de functie openbare- en privéverkoop (met uitzondering van verkoop aan Kate), vrijkomen na je eerste aankoop van credits in de winkel (meer informatie in de rubriek: spelhulp).

Betekent dit dat ik hier eerst geld (geen clintz, maar euro's) aan uit moet geven? Ik heb namelijk al personages gekocht in de winkel en op de markt.

grtz.
psgovicc
« Voorgaande1234Volgende »

31/38
EmperorOfRome - Hero Deutsch
Zaterdag 11/02/2012, 15:23

Je gaat naar Verzameling, de winkel, credits kopen, gratis credits.
Daar kan je kiezen uit Sponsorpay, Trialpay en nog eentje (kan er niet direct opkomen)
Je kiest er één, zoekt er een gratis enquete, maakt die en Dan kan je personages verkopen op de markt
32/38
Zen-Allegri - Master - Dutch Pride English
Zaterdag 19/05/2012, 13:16

Heb er al meerdere keren 1 ingevuld maar zie die credits maar niet verschijnen? kan iemand me helpen
33/38
Joannie_nl - Admin - LOST in Urban English
Zondag 20/05/2012, 20:25

@Longsword, als je meedoet aan een aanbieding van Sponsorpay of Trialpay, moet je die aanbieding helemaal tot het einde volgen en meestal je deelname bevestigen per e-mail. Daarna krijg je de credits pas.
Als dat misgaat, kun je voor Trialpay naar de link 'ondersteuning' (rechts in de donkerblauwe balk op de pagina van Trialpay) en voor Sponsorpay ook naar de link in het blauw 'Ondersteuning' die rechts op de pagina van Sponsorpay staat, en Dan kun je precies zien waar je aan hebt meegedaan en Sponsorpay of Trialpay een bericht sturen als je de credits niet hebt gekregen. Zij kijken Dan voor je na wat er fout is gegaan en kunnen ze alsnog toevoegen als je alles goed hebt gedaan.

@psgovicc, je moet inderdaad eerst een paar credits voor echt geld kopen voordat de functie om op te markt te verkopen vrijkomt. Dat is tegelijkertijd de enige beperking, verder is UR helemaal gratis en je bent ook op geen enkele manier verplicht om dit te doen.
34/38
Maandag 21/05/2012, 19:34

@Joannie_nl heb gedaan wat je me hebt opgedragen maar kreeg niets, heb nu gewoon met ideal 6 euro gekocht, alleen vindt ik het een beetje vreemd dat de 16 credits die ik al had gewonnen met missies Enzo, verdwenen zijn, je krijgt als ik het goed zeg 170 credits voor dat geld, en dat was Dan ook precies mijn aantal credits, nogal vreemd lijkt me dat die 16 credits Dan verdwijnen?
35/38
marcella500 - Senior English
Zaterdag 26/05/2012, 12:14

Hoi,
Uhm ik heb al in de winkel kaarten gekocht maar nu wil ik zelf kaarten gaan verkopen en dat kan niet geeft een bericht mij aan ik moet eerst kopen in de winkel maar dat heb ik al gedaan. kan iemand mij uitleggen waarom?
36/38
boys-of-black - Senior English
Dinsdag 17/07/2012, 15:26

Ik heb dit gedaan maar kan nog niks verkopen ?
37/38
Zaterdag 21/07/2012, 10:57

@Joannie_nl ik heb het vandaag weer geprobeerd, een enquete, iets van ''welke buurt past bij jou'' Ben er dik een uur mee bezig geweest en zie er weer niets van terug, heel frusterend en krijg geen respons op mailjtjes naar ''ondersteuning''

@All welke gratis credit manieren zijn wel betrouwbaar? als iemand een positieve ervaring heeft laat dat Dan even weten, ik wil er best tijd instoppen maar je word bij sommige trialpay dingen gewoon opgenaaid,
38/38
marco1super - Senior - Happy Cheese Friends English
Zaterdag 13/10/2012, 21:18

En als je gratis credits gaat kopen kan je Dan ook gewoon verder verkopen?

« Voorgaande1234Volgende »

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals