Donderdag 09/09/2010, 15:25

Als je 2 personages hebt die vergif hebben als macht, telt deze Dan op als je wint?
If you have two characters who have poison as power ,does it count on if you win ?

Annuleren
Donderdag 09/09/2010, 20:59

Zo staat het in de FAQ:

2.10. Kan ik Vergif Machten opstapelen?
Nee, als je een andere Vergif Macht met succes gebruikt, vervangt deze het op dat moment geactiveerde Vergif, ongeacht wat voor Vergif dit is.

Ik hoop je vraag te hebben beantwoord!

Annuleren
Maandag 13/09/2010, 12:20

OK, dank je wel powderfingers, want ik vond het er niet smiley

Annuleren

Het onderwerp beantwoorden