Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Oproep aan gebruikers van dit forum

dinsdag 16/11/2010, 11:21
K1NG_PWN4GzZz - Titan English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
9 berichten
K1NG_PWN4GzZz - Titan - TrAitorzZzEnglish - Dinsdag 16/11/2010, 11:21

Beste kijk -en luisterbuiskindertjes

Dit forum wordt op t moment geflood door nonsense en onzin berichten
We weten allemaal dat het heel leuk is om een nikszeggend berichtje te posten bij een topic die al 3 maanden geleden overleden is, maar daar is dit forum niet voor bedoeld.

Dit gedeelte van t forum is bedoeld voor het handelen in kaarten.
Ik zie af en toe door de bomen het bos niet meer.
Off topic comments, lompe verkoopacties en topics die rieken naar bedriegerij.

Ik zou uit naam van alle SERIEUSE mensen willen vragen om alle peuter-perikelen binnen je eigen gildeforum te houden en zo niet, die onzin lekker op een algemeen forum te plaatsen.

Wij zouden graag zien dat binnen een jaar hier een draaiende Nederlandse markt ontstaat waarlangs straks de eerste DJ Korr Cr aangeboden wordt...in t Nederlands.

Het afgelopen jaar hebben wij als Nederlandse community flinke stappen gezet om internationaal erkend te worden als een land om rekening mee te houden. Dat willen we ook op het gebied van handelen.

Deze oproep doe ik ook aan de moderators die dit forum in de gaten houden.
(en ontzettend goed werk doen daarin)
Wij willen vragen om niet langer meer te waarschuwen
Blacklist en banhamer ze voor de rest van hun natuurlijke bestaan!!!

iemand die hier iets op tegen heeft moet zich kenbaar maken!!

de groente van je gappie Pwn4g3

2/9
Lone-The King - Veteran Deutsch
Dinsdag 16/11/2010, 18:29

Vergeet a.u.b. de Vlamingen niet!
3/9
ItZMe_Rt - Titan - 2 Furious English
Woensdag 17/11/2010, 14:34

Mij fighter post je weer onzin :s KING JE HEBT HELEMAAL GELIJK MOET VEEL BETER HIER MAAR NIET ALLEENMET KAARTEN ook met die taktieken Enzo
4/9
powderfingers - Titan - TrAitorzZz English
Donderdag 18/11/2010, 12:19

Mooi bericht K1NG_PWN4GzZz, ik wil hier graag op reageren.

Wij moderatoren kunnen geen spelers blacklisten omdat ze domme posts plaatsen, het enige dat we kunnen doen is die berichten verwijderen.
Daarnaast moet er natuurlijk wel een input zijn van kaarten die via het forum worden aangeboden.
En aangezien er 1000x zo veel mensen op het franse forum kijken als op het nederlandse forum is het in mijn ogen rendabeler om kaarten te verkopen via dat forum.

Maar laat duidelijk zijn: ik hoop oprecht dat er meer gebruik gemaakt gaat worden van het nederlandse forum!
5/9
K1NG_PWN4GzZz - Titan - TrAitorzZz English
Donderdag 18/11/2010, 13:09

En jouw laatste zin is de bedoeling van dit bericht
6/9
XC-Mees - Colossus - E X C A L I B U R English
Donderdag 18/11/2010, 13:16

Dit is zeer zeker een mooi en goed verhaal van K1NG, alleen ik moet het eens zijn met pf wij Mods kunnen niet zomaar iemand voor zoiets blacklisten, ze begaan geen overtredingen, tenzij er natuurlijk grof taalgebruik of serieuze bedreigingen plaats vinden.

Het Engelse en Franse forums worden idd het meest bekeken, misschien het Engelse nog wel meer, omdat niet iedereen de Franse taal beheerst, (alhoewel google vertalen, of net als ik, dat mijn browser het automatisch vertaalt ).

je moet ook niet vergeten dat de Nederlandse taal niet echt internationaal is, en heel ingewikkeld is voor de buitenstaanders, heel veel, bijna niemand doet moeite om het te vertalen.

Maar desondanks dat, mag dit (handels)forum zeker meer door iedereen in gebruik gaan nemen, maar Dan wel serieus.
We hebben genoeg Nederlandse en Belgische spelers hier op UR, om er iets moois van te maken.

Succes iedereen,

Greetz,
Meesters
7/9
Lone-The King - Veteran Deutsch
Donderdag 18/11/2010, 19:19

Ik zal mijn best doen om hier ook iets aan te doen.
Ik weet het, mijn eerste opmerking was stom, maar ik wil zoveel mogelijk interessante dingen posten vanaf...NU!
Ik kan wel niets beloven, ik Ben nog maar lv 16 en kan anderen dus niet beïnvloeden om interessante dingen te posten.
8/9
xovox - Hero - UNIQUE-NL English
Woensdag 08/12/2010, 12:53

Ik heb nog heel veel ideeën om het spel nog interessanter te maken, waar kan ik hiermee terecht ?
9/9
0_AAR - Eternal - E X C A L I B U R English
Maandag 14/03/2011, 17:52

Veel mensen hebben veel ideeën denk ik, ik zelf ook

maar niet alle ideeën kunnen uitgevoerd worden, stel je Dan eens voor hoeveel modussen, kaarten en andere dingen Dan zouden bestaan

ik zal ook mijn steentje bijdragen om NL hoger op de ladder te krijgen

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals