Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Tips nodig voor La Junta deck Elo type 1

woensdag 22/12/2010, 16:34
Themaster2011 - Senior English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
4 berichten
Themaster2011 - Senior English - Woensdag 22/12/2010, 16:34

Hallo,

Ik wil graag horen wat ik eraan kan veranderen en wat jullie ervan vinden. mvg, Gertjan

[url]http://www.urban-rivals.com/presets/?id_preset=1666404&list[/url]

2/4
- Darkseid - Master English
Maandag 24/10/2011, 22:25

Ik zou graag tips willen geven, maar het deck is verwijderd .
3/4
Pan the Eagle - Master - DUTCH 3V1L CLAN English
Maandag 24/10/2011, 23:40

Als je een goed juta Elo deck wil, heb je nodig: Jane ramba, Ed 12, Arnie, Trish, Wardog, Dean, Thormund en een vierster naar keuze.
4/4
DUC-Hipzie - Hero English
Dinsdag 25/10/2011, 21:39

Ik heb zelf ook een Elo deck van de Junta

als 2 ster zal ik Wardog en Thormund nemen. E.v.t Dean. als dat te duur kan je ook Winston nemen
als 3 ster zal ik Sowieso Trish nemen. Jane ramba is ook een goeie keus maar die is wat aan de dure kant. dus daar zijn veel vervangers voor
als 4 ster zijn er veel goeie kaarten. maar ik zou zelf Arnie en nog een 4 ster nemen.
als 5 ster gaat mijn eerste keus uit naar Naginata of Ray. met Ray heb je wel 1 schade meer maar de macht van Naginata is wel beter. die is ook mijn eerste keus.

Misschien zijn de bovenstaande keuzes wel te duur. maar er zijn nog altijd andere mogenlijkheden. maar als je deze richting opgaat krijg je wel een sterk deck

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals