Winston, Frida & JoanaBen ik niet zo zeker van..., maar Ben niet zeker waarmee ik ze best vervang, wat onbreekt er in m'n team?
Graag had ik wad feedback van wat meer ervaren spelers...
Turbo heeft gelijk of je moet hem veranderen in een mono La Junta/resceu of een half deck nemen met La Junta en nog 1tje want nu acitveer je de bonus van resceu niet voledig
Een stabiel ELO deck maken is altijd beginnen met de personages die je er in wil gebruiken.
ik houd mezelf altijd aan de volgende regels.
- maximaal 3x een 2*
- Maximaal 2 verschillende clans
een deck maken is erg moeilijk vooral als je nog niet alle personages hebt moet je dus flink puzzelen. ik heb zelf alle personages(op een aantal cr's na) en kan dus veel variëren met Decks maken. zodra je dat niet hebt zoek Dan eerst naar andere openbaar gemaakte presets en gebruik dat als voorbeeld. Ik heb Elke week in mijn biografie decks staan die ik gebruik voor ELO bekijk ze maar eens en probeer ze uit!
The Urban Rivals team is made by lovers of all kind of Collectibles Cards Games and Trading Cards Games like: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat and Might & Magic Duel of Champions.