Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Nieuwe testversie van de game! Solomodus, chat, animaties...

dinsdag 05/07/2011, 10:28
Joannie_nl - Admin English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
27 berichten
Joannie_nl - Admin - LOST in UrbanEnglish - Dinsdag 05/07/2011, 10:28

Dag allemaal,

We hebben een nieuwe versie van de game online geplaatst.
Deze biedt veel, heel veel, nieuwe dingen. De belangrijkste daarvan zijn:

• Volledig herziene interface met onder andere integratie van de lijst met zalen.
• Nieuw systeem voor instant messaging (chat) dat voortdurend beschikbaar is, je kunt praten met je vrienden / je gilde terwijl je speelt. (let op, de nieuwe chat is gescheiden van de oude chat. Je kunt dus alleen praten met gebruikers van de nieuwe gameversie).
• Nieuwe animaties van "Finish Move" (bij de laatste ronde als de winnaar van de ronde de winnaar van het gevecht is) en verwijdering van de animaties "Sureshot" (bij Elke ronde als de aanval minstens 2x die van de tegenstander is).
• Nieuwe schermen voor het beheer van de ervaring met de mogelijkheid om xp aan de personages te geven, rechtstreeks aan het eind van het gevecht.
• Een SOLO-modus! Neem het op tegen de computer in een serie uitdagingen die steeds moeilijker wordt! (ter info, kunstmatige intelligentie speelt absoluut niet vals)

Hoewel we een maximaal aantal tests hebben uitgevoerd tijdens de ontwikkeling van deze versie, is het zeer waarschijnlijk dat er kleine bugs zijn blijven bestaan. Aarzel niet om ze ons door te geven via de klantenservice of bij dit onderwerp.

De SOLO-modus en de nieuwe chat zijn gebaseerd op technologieën die we voor de eerste keer gebruiken. De nieuwe versie wordt geleidelijk beschikbaar voor alle spelers zodat we eventuele problemen die zich voor kunnen doen in de gaten kunnen houden en kunnen corrigeren.

Om te beginnen hebben alleen spelers van niveau 45 en hoger er toegang toe. We verlagen deze grens geleidelijk aan zodat alle spelers snel kunnen profiteren van de nieuwe versie.
Als je er toegang toe hebt, zie je een kleine balk boven de lijst met zalen met een knop om over te gaan naar de nieuwe versie.

We hopen dat deze nieuwe versie jullie bevalt. We hebben de afgelopen maanden heel hard gewerkt en we zijn echt blij om jullie deze versie eindelijk te laten zien... we konden bijna niet wachten!

Het hele team.

ps: het lijkt alsof de kunstmatige intelligentie wel wat tijd nodig heeft om te spelen, we zijn er mee bezig.
« Voorgaande123Volgende »

21/27
TSF FireHorse - Master - The skeelz on fire(work)! Deutsch
Donderdag 07/07/2011, 11:02

Ik wil eens het effects zien van een bezerk
22/27
Donderdag 07/07/2011, 20:34

Https://www.youtube.com/watch?v=eB-05yexkoM&feature=player_embedded
voor de Finish Moves
23/27
DUC B0SSie - Legend - Dutch Urban Crew English
Donderdag 07/07/2011, 22:11

Leuk al die opmerkingen maar ik mis eigenlijk:

"COMPLIMENTEN VOOR HET HELE UR TEAM VOOR DEZE AMAZING UPDATE!
Ik Ben webscripter voor mijn vak en weet hoe moeilijk zoiets is en wat een tests en overleg het vergt en er is een prima combinatie van show en navigatie gevonden. Wat mijn betreft dus goed over nagedacht en een ware vooruitgang dus ga zo door!"
just my 2 cents

Klein bugje dat volgens mij nog steeds zo is: bij het behalen van een solo missie wordt 2x achter elkaar de "mission complete" button weergegeven, zit ongeveer 5 seconden tussen.
24/27
Revve010 - Titan English
Vrijdag 08/07/2011, 15:49

Kan er nog wat gewonnen of verdient worden in de solo mode?
25/27
UR4L - Veteran English
Vrijdag 08/07/2011, 19:40

Nog een bugje ( denk ik ), Het "elektronische brein" zet lang niet altijd al zijn pillen in, zo had ik net bijvoorbeeld, ik had nog 10 pillz, tegenstander ook, laatste ronde, hij heeft acht kracht ik zeven, allebei stop macht als bonus...
Ik zet braaf al mijn pillen in maar de computer doet er maar 7 van de 10.
Ik win dus, terwijl ik had horen te verliezen dus.

Zoals Attacker terecht opmerkte, GOED GEDAAN UR STAFF!

Greetz, UR4L.
26/27
0-B4ng - Veteran English
Zaterdag 09/07/2011, 15:28

Duc arl dat is bij oook gebeurd geen idee wat er is
27/27
Zaterdag 09/07/2011, 19:32

Dat is toch geen bug
dat zijn gewoon "zuinige" teg .

« Voorgaande123Volgende »

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals