Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

ELO probleem

ELO probleem
dinsdag 19/07/2011, 10:04
muffinpowerz - Senior Deutsch

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
7 berichten
ELO probleem
muffinpowerz - Senior Deutsch - Dinsdag 19/07/2011, 10:04

Ik heb al een paar elo decks proberen te maken maar ik verlies altijd wat is het geheim van een goed elo- deck?

2/7
ItZMe_Rt - Titan - 2 Furious English
Dinsdag 19/07/2011, 12:14

Meschien licht hetniet aan het deck maar aan de spelen

Ik zouw aan E-TriplezZz-U tips vragen , hij is de beste elo speler van nl en heeft gister Lyse Teria Cr gewonnen met elo
3/7
E-TriplezZz-U - Titan - TrAitorzZz English
Dinsdag 02/08/2011, 13:48

Hey hey MeRt ik voel me gevleid de beste genoemd te worden maar ik Ben niet de enigste speler waaraan je tips kan vragen!

Muffinpowerz het is inderdaad moeilijk om een goed deck te maken je moet weten waarmee de meeste mensen spelen en die clans/personages zien te counteren. ELO veranderd Elke dag spelers wisselen vaak van deck zelfs de top spelers spelen met veel verschillende decks.
Uiteindelijk ligt het aan JOU jij bent de persoon die de aantal pilz kan aanklikken en kan kiezen welk personage in welke ronde wordt gespeeld.
Succes met ELO gebruik je hersens en let altijd op het aantal aanval rekenen dus
4/7
DB_Predicate - Hero Deutsch
Maandag 19/09/2011, 19:08

Cool gezegd man!
5/7
- Darkseid - Master English
Vrijdag 07/10/2011, 15:52

Zorg er vooral voor dat er balans is in het deck
Niet teveel 2* dus. 2 of 3x 2* is genoeg denk ik
anders moet je Elke match weer zien te winnen
met die 2* sterren kaarten.

De rest is allemaal aan jouw!
6/7
Nietingebruik - Senior English
Zaterdag 04/02/2012, 11:48

Jungo IS ERG HANDIG IN ELO
7/7
DUC-Matti - Titan - Dutch Urban Crew English
Maandag 12/03/2012, 16:46

Probeer als je een kaart in je deck doet heel goed te letten op sterren. BV: Lehrg is opzich goed maar 4 sterren is teveel.
Ik zou van te voren kijken wat voor deck-opbouw ik wil
BV
1 5* of 2 5*
2 4* 1 4*
2 3* 1 3*
3 2* 4 2* enz enz enz
(ik speel met de eerste)
Kijk Dan (als je BV de eerste kiest) wat de beste en betaalbaarste 5* is, Dan de twee beste en betaalbaarste 4* enz enz
En voilà, 1 kant en klaar ELO deck

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals