Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Nieuwe Show

Nieuwe Show
vrijdag 05/08/2011, 11:34
Orpheus - Legend English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
13 berichten
Nieuwe Show
Orpheus - Legend - §§ Les Gentlemen Ténébreux §§English - Vrijdag 05/08/2011, 11:34

Na het succes van haar laatste show zet Bella een nieuwe revue op die belooft haar publiek te verleiden! Om deze te financieren heeft de Don bepaalde “belastingen” moeten verhogen en beroep moeten doen op totaal vrijwillige royale bijdragen. Maar dat was het waard! Kom zelf maar kijken…Bella Ld is een legendarisch personage dat uitsluitend beschikbaar is door missies die bij haar horen uit te voeren. Om dit personage te verkrijgen, moet je haar laatste missie vrijspelen voor 4 september.
« Voorgaande12Volgende »

11/13
BEL-Vetogent - Titan Deutsch
Maandag 08/08/2011, 20:55

Net als een vorige ld-kaart kan ik de missies niet vrijkrijgen... Waarschijnlijk omdat ik de vorige Montana-ld-missies niet heb afgewerkt, maar wel heb gestart.. Kan iemand mij helpen aub? Ik zou ze graag hebben, die kaart..
12/13
MR MOKUM - Titan - Happy Cheese Friends English
Dinsdag 16/08/2011, 15:42

25 gevechten eindigen met gebruikmaking van tenminste 2 Montana nou ik heb er al 50 gedaan maar nog gebeurt er niets ik Ben diep diep getreurd mensen
13/13
Tijsyy - Senior - mugiwara pirate English
Donderdag 18/08/2011, 19:21

To easy
(alleen, uuh, ik heb geen Montana)

« Voorgaande12Volgende »

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals