Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Informatie iPhone & Androïd

donderdag 13/10/2011, 15:47
Joannie_nl - Admin English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
14 berichten
Joannie_nl - Admin - Dutch Urban CrewEnglish - Donderdag 13/10/2011, 15:47

Dag allemaal,

We hebben jullie meerdere dingen door te geven vandaag.

• Apple heeft contact met ons opgenomen om ons te melden dat het systeem voor gratis credits via TapJoy verwijderd moet worden (Apple heeft al enige tijd geleden besloten dat dit verboden was, maar ze hadden ons nog niet “opgemerkt&rdquo.

Er komt dus vlug een update van de iPhone-versie online zonder het systeem voor gratis credits. Deze zal overigens helemaal retina-display zijn. In de plaats van het systeem voor gratis credits komt een systeem voor gratis Clintz in ruil voor het tonen van videoreclames, maar dat is helaas minder interessant voor jullie (en voor ons). Als je de functie voor gratis credits niet wilt verliezen, moet je de update niet uitvoeren.
Omdat we nogal werden overvallen, hebben we niet de tijd gehad om andere functionaliteiten bij te werken (solomodus, gokautomaat) in de iPhone-versie, maar dit zal in een latere versie gebeuren.

• Androïd: we zijn helaas niet tevreden over onze technische dienstverlener voor de programmaoverdracht (vertraging, code-kwaliteit), dus we hebben onze strategie gewijzigd. Onze nieuwe strategie is te beginnen met het herstellen van de flash-versie van de site (met enkele toevoegingen) en deze om te zetten naar een app voor androïd. Het probleem is dat alleen relatief krachtige Androïd-telefoons flash aankunnen. De lijst met compatibele telefoons is hier beschikbaar: http://www.adobe.com/flashplatform/certified_devices/ .
De versie zou voor het eind van het jaar beschikbaar moeten zijn op de Androïd market.

Aarzel niet als je vragen hebt!

Fraggle
« Voorgaande12Volgende »

11/14
mientje - Senior English
Dinsdag 13/03/2012, 18:54

Waar vind je de slotmachine want ik had kaartjes gewonnen, maar ik kan die slotmachine niet vinden wie me kan helpen voeg me Dan ef plzz toe als vriend
x
12/14
(}{)Zoro(}{) - Legend - nederlanders van holland English
Woensdag 14/03/2012, 22:02

Er zit (nog) geen optie voor de slot machine op de apps.
13/14
soldjaboy - Master English
Zondag 15/04/2012, 19:06

Waar kan ik de slotmachine vinden voor iphone
14/14
Smoothytooth - Senior English
Dinsdag 12/06/2012, 20:22

K heb veel kaartjes maar k kan die gokautomaat nergens vinden

« Voorgaande12Volgende »

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals