Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Nieuwe verboden ELO

Nieuwe verboden ELO
maandag 28/11/2011, 10:40
Orpheus - Legend English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
18 berichten
Nieuwe verboden ELO
Orpheus - Legend - §§ Les Gentlemen Ténébreux §§English - Maandag 28/11/2011, 10:40

Na enkele maanden van uitproberen en rekening houdend met jullie meningen (forums, peiling en ELO-evenement X-Periment) lanceren we een wijziging van de lijst met vaste verboden in ELO: Arkn, Toro, Ghumbo, Bonnie Ld, Sledg, Ulrich en Arno worden verboden, Uranus is opnieuw toegestaan.Deze wijzigingen worden vanaf de week van 5 december van kracht.Veel speelplezier allemaal in de ELO-modus!
« Voorgaande12Volgende »

11/18
DUC_ghost3 - Master English
Dinsdag 29/11/2011, 20:33

Degene die dit hebben gedaan hebben niet echt goed nagedacht
12/18
-Domination- - Titan - TrAitorzZz English
Dinsdag 29/11/2011, 23:31

Waarom Ghumbo, Sledg, Bonnie Ld en Toro geband zijn is duidelijk

Arkn. Ja,..... Z3r0 D34d is ongeveer dezelfde na 4 pillz. Arkn heeft zelfs als nadeel als hij tegen -aanval moet met een lagere min Dan hem. Dan moet hij flink pillen om te kunnen winnen.

Ulrich betreft is verdient en weer niet. Ulrich met bonus is de ultieme Dr tegen SoA clans. SoA clans hebben vaak voordeel van het teniet doen van macht en daaronder is DR. Met Ulrich heb je een super DR met -4 min 2 die top werkt tegen SoA clans en dat is de reden waarom hij geband is maar daar gaat ook direct de enige DR van Piranas. Ja das weer jammer voor Mono Piranas.

Arno begrijp ik totaal niet. Arno met 4/4 met -3 min 2 heeft zij alleen de bedoeling als verlies kaart. Als je met haar wil winnen moet je bijna alles gebruiken om een kans te maken om te winnen (bewijzen van). Nu Arno er niet meer gaan mensen gewoon makkelijk over Jeena als Dr wat meeste al deden en als je Arno deed kan je nu gewoon filler kaart gebruiken of Jeto/Mike Moosen

Uranus unban geeft de Sakrohm toch een zetje in Elo maar zij zou Elke week weer geband worden door het stemmen van alle spelers. Zij word na Spyke als meest gekozen om elo geband te worden. Geloof me maar. Erg zonde om z'n sterke Dr weer toe te laten wanneer GHEIST/Roots is verzwakt worden en terwijl ze toch niet echt meer gebruik worden door meeste
13/18
UN-Jorstij - Veteran English
Woensdag 30/11/2011, 13:22

Yes! Uranus unban elo ƒ wat hou ik er van! Koningin van de reducers. Koning is natuurlijk Graksmmxt die ook unbannd moet worden nah, Dan is 't niet meer fair.
14/18
Pavelnl - Master - Happy Cheese Friends English
Woensdag 30/11/2011, 14:57

Sledgh vind ik echt een goeie kaart mAAR WAAROM MOET DIE GEBAND WORDEN? 7/7 12+ MONO bescherming bonus.
Hei is wel sterk maar als je Bescherming bonus er niet in laat kun je net zo goed alle piranha en Nightmare Bannen!
Ahkab , Coleridge Die zijn niet geband. Ahkab is zoiezo overpowered. Heel veel mensen maken ruimte voor hem zodat ze die kunnen inzetten. Colerbridge is 8/6 Met macht Mono en SOB. Die Is ook sterk.
Ik snap het wel Want Sledgh zonder pills is 19 En met 4 Pills (heel vaak ingezet) 47. Als iemand 10 kracht heeft moet hij Pills inzetten om hem te verslaan en...
Laat maar Sledgh is gewoon overpowered. Niks aan te doen
15/18
E-TriplezZz-U - Legend - Harbingers of Ares English
Maandag 05/12/2011, 07:59

5 december toch?
ik zie Uranus nog steeds als verbannen personage...
foutje ofzo? erg vervelend voor de mensen die zich verheugde op haar terugkomst.
ik snap alle bans wel...
Arkn, Arno en Ulrich zijn stabiele factoren van de clans waar in ze zitten.
nu die weg zijn gaan we een stuk minder SoA of SoB clans zien in ELO.
Sledg... eindelijk weg nu moet Cliff nog weg
16/18
DUC-UR4L - Hero - Dutch Urban Crew English
Maandag 05/12/2011, 13:07

Ze is er inmiddels al weer
17/18
DUC-FatFlatz - Veteran Deutsch
Maandag 26/12/2011, 09:10

Mensen,

van mij mag je elobannen daar heb ik geen problemen mee
waar ik wel problemen mee heb is dat het altijd de goede clans zijn die weer worden tegengehouden
je moet slim zijn om te winnen ! niet de sterkste kaarten hebben !
en altijd omdat er een eloban is moet ik van deck verwisselen en Dan weer en Dan weer en Dan weer en Dan wordt ik ooit echt wel blut !

ban alleen de supergoede niet die een beetje meer kunnen doen voor de clan zoals Ulrich hij is de beste -4 min. 2 schade reducer van de Piranas maar alle zo goed is hij toch ook weer niet en Cliff heeft stop macht zowat hij is 5 ster ze pakken waarschijnlijk toch een andere alle ban is deftige kaarten zoals Uranus niks met zijn macht maar met zijn macht meesterlijk
hij zou degene zijn die als enige geband moet worden !
18/18
DUC B0SSie - Legend - Dutch Urban Crew English
Dinsdag 27/12/2011, 00:16

Kid, dat is nu Elo, bekijk het van de zonnige kant: je leert de kaarten goed kennen op deze manier omdat je verplicht wordt om te experimenteren. Soms is het inderdaad vaag waarom bepaalde kaarten worden gebanned maar dit wordt nooit gedaan zonder argumentatie.

« Voorgaande12Volgende »

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals