Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Import-Export

Import-Export
maandag 05/12/2011, 11:36
Orpheus - Legend English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
18 berichten
Import-Export
Orpheus - Legend - §§ Les Gentlemen Ténébreux §§English - Maandag 05/12/2011, 11:36

Na jaren van velerlei en gevarieerde handel besluit Edd zijn business uit te breiden en gaat op weg om nieuwe horizonnen te ontdekken. Blaaster vertrekt ook uit de stad, in de hoop een plek te vinden waar heel harde muziek beter wordt getolereerd. Je kunt erop rekenen dat je ze van tijd tot tijd nog eens langs zult zien komen, maar Clint City telt twee inwoners minder. Als je een appartement in de stad zoekt, kijk Dan snel bij de kleine advertenties op de Markt! Vanaf maandag 12 december 2011 zullen Edd en Blaaster niet meer verkrijgbaar zijn in de packs in de winkel. Spelers die ze al in hun bezit hebben, kunnen ze gewoon blijven gebruiken. De verkoop op de Markt van deze twee personages is geblokkeerd tot woensdagochtend 7 december.
« Voorgaande12Volgende »

11/18
achilles27 - Senior English
Maandag 05/12/2011, 21:12

^Nee.

Echt grote verliezen. Edd was de 4 ster voor de Montana, en Blaaster was de vaste 4 ster voor de Bangers. Wel snel nieuwe Cr's trouwens, het is nog geen 4 maanden dat Veelyne en Marco collector werden.
12/18
DUC-uien2 - Hero - Dutch Urban Crew English
Dinsdag 06/12/2011, 11:09

Jullie snappen niet waarom Edd Cr wordt
hij is de koning van de zwarte markt daarom
13/18
DucDarkDemon - Guru - Dutch Urban Crew English
Dinsdag 06/12/2011, 12:46

Lekker kheb ze allebij en edd zeker wel te verwachten een stabiele 4 ster blaaster had ik ook wel verwacht
14/18
BB_negachin_ - Veteran Deutsch
Dinsdag 06/12/2011, 22:26

Misschien wel te verwachten : Blaaster en Edd zijn uitgekomen op 21 december 2007.
Meestal duurt het een paar jaar voor een kaart Cr word en dit is dus nu gebeurd.
Jammer ik was juist aan het sparen voor Blaaster
15/18
BE4STM0D3 - Novice - TRiNiTY English
Woensdag 07/12/2011, 14:29

Warneer word Kolos cr hij is toch echt te coolste card
16/18
HenkdeKiller - Master English
Woensdag 07/12/2011, 15:52

Edd is wel fijn maar ik vind hem zelf te weinig schade hebben, maar hij is en blijft fijn met zijn moed, en bonus
maar er zijn fijnere van de montana's, zeker weten. Nou zal hij wel in waarde stijgen. Dan verkoop ik hem voor een van de andere cr's van de Montana (wel een sterkere)
17/18
DUC_AmaZuLu - Hero - Dutch Urban Crew English
Woensdag 07/12/2011, 21:56

Jammer dat Blaaster Cr is toen ik lvl 20 ofzo was was ik zo blij met die kaart
alleen maar voor hem gespaard omdat ik hem toen zo vet en goed vond en misschien nu
ook mensen van lvl 20 die voor hem sparen en nu word ie cr ;(
18/18
HB-Hes Devine - Veteran English
Zondag 22/01/2012, 03:49

Meestal word er wel een opvolger gebracht codfather denk dat we op die van blaaster niet lang meer hoeven te wachten

« Voorgaande12Volgende »

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals