Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Het is niet langer mijn oorlog

maandag 12/03/2012, 10:55
Orpheus - Legend English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
26 berichten
Orpheus - Legend - §§ Les Gentlemen Ténébreux §§English - Maandag 12/03/2012, 10:55

Na jaren van harde strijd aan de zijde van La Junta, heeft Jane Ramba besloten om rust en vrede te zoeken in een ver klooster. Heegrn wist dat dat zou gebeuren, en profiteert ervan om onopvallend en stilletjes te verdwijnen en terug te keren naar haar tijdperk, dat is minder gevaarlijk.Vanaf maandag 19 maart 2012 zullen Jane Ramba en Heegrn niet meer verkrijgbaar zijn in de packs in de winkel. Spelers die ze al in hun bezit hebben, kunnen ze gewoon blijven gebruiken. De verkoop op de markt van deze twee personages is geblokkeerd tot woensdagochtend 14 maart.
« Voorgaande123Volgende »

21/26
DUC-rocketpwr - Master - Dutch Urban Crew English
Donderdag 15/03/2012, 07:54

Ze worden 19 maart cr dat staat in het bericht.......
22/26
owen75 - Novice English
Donderdag 15/03/2012, 15:49

Omg ik wist heus wel dat dat ging gebeuren. [nou eigenlijk niet]
23/26
DUC-Tiger - Master Deutsch
Donderdag 15/03/2012, 17:45

Heegrn is niet cr waardig kijk naar zijn waarde hij was goed voor beginnende spelers met weinig clintz. maar nu hoort hij nergens thuis. hij is te duur voor beginnende spelers. Hij is niet goed genoeg voor T2. Hij is te slecht voor Elo of T1. Jame ramba wel
24/26
crown fast - Guru - Elysium Aether English
Donderdag 15/03/2012, 18:14

Srry lees alleen de namen en het woord cr ik speel op mn telefoon
25/26
DUC-rocketpwr - Master - Dutch Urban Crew English
Vrijdag 16/03/2012, 20:52

Ok
26/26
Lone-The King - Veteran Deutsch
Zaterdag 17/03/2012, 23:05

Ik wist 1 ding, en dat was dat ofwel Neloe, ofwel Sunder, ofwel Heegrn, ofwel Deea cr zouden worden.
Zij waren namelijk de vier eerste Vortex!

« Voorgaande123Volgende »

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals