Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Geen berichtje als dagelijks toernooi afgelopen is?

dinsdag 08/05/2012, 14:05
roflnl - Veteran English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
7 berichten
roflnl - Veteran - 2 FuriousEnglish - Dinsdag 08/05/2012, 14:05

Ik heb gister 3x een toernooi meegedaan , ik heb 3 uren gespeeld. 3 toernooien maar ik krijg maar geen berichtje??
en ik heb nu 19 credits en ik wil graag 20 hebben voor een newblood deck , kan iemand mij uitleggen waarom ik geen berichtje heb van kate?

2/7
jessuh133 - Senior English
Zondag 20/05/2012, 17:43

Ik Ben voor precies dezelfde reden op dit forum.
Ik had vanmiddag en gister naar mijn idee twee redelijk goede tournaments gedaan.
Ik wachtte hoopvol op een berichtje, maar ontving beide keren niets
3/7
Joannie_nl - Admin - Dutch Urban Crew English
Zondag 20/05/2012, 17:52

@roflnl en @jessuh133, weet je zeker dat je speelde in een uur dat er ook een DT aan de gang was? Er is niet elk uur een toernooi.
Het maakt niet uit of je goed eindigt of niet in een toernooi, als je meedoet, krijg je na afloop altijd een berichtje met je score, tenminste, dat zou zo moeten zijn.
Als je hierdoor Clintz of credits hebt gemist, kun je me een PM sturen of naar de klantenservice schrijven (met details: welk DT, screen uit je geschiedenis van je gevechten in dat uur), zodat ik of zij het na kunnen kijken.
4/7
-I-Gistjerb - Imperator - holy inquisition English
Woensdag 06/06/2012, 15:57

Het kan wel eens dat een berichtje vertraagd is, mij is het een aantal keer overkomen dat een berichtje een paar uur later pas binnen was. geen reden tot paniek.
5/7
DUC Bugan - Titan - Dutch Urban Crew English
Vrijdag 06/07/2012, 11:05

Ik Ben vandaag 104de geworden, maar ik heb geen bericht over Cr
6/7
DUC Bugan - Titan - Dutch Urban Crew English
Vrijdag 06/07/2012, 11:34

Ik Ben laatst van 8 uur tot 9 uur 104de geworden in DT. Heb wel bericht over die clintz en credits gebeure, maar niet over collector. Wanneer krijg ik die?
7/7
-I-Gistjerb - Imperator - holy inquisition English
Vrijdag 06/07/2012, 12:07

De collectors worden verloot onder alle spelers die in de loop van de hele dag bij de eerste 150 zijn gekomen van een tournooi.
De loterij onder die spelers kan Dan dus niet eerder plaats vinden Dan na het laatste tournooi, die om 23:00 eindigt.

Tussen 23:00 en 0:00 krijg je een bericht betreffende de loterij. Het kan een enkele keer voorkomen dat zo'n berichtje later komt, dus niet gelijk in paniek raken als je om 0:00 nog geen bericht hebt ontvangen

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals