Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Pirana deck

Pirana deck
maandag 21/05/2012, 19:02
Zen-Allegri - Master English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
2 berichten
Pirana deck
Zen-Allegri - Master - Dutch PrideEnglish - Maandag 21/05/2012, 19:02

Ik heb een pirana deck gekocht met de volgende kaarten: Pesth, Sting, redh, Taljion, Sliman, Bloodh, Ahkab, en nog wat goedkope kaarten, ik Ben nu net level 15 geworden en wil wat tips over A. welke game-mode ik het best kan spelen als beginner, en B. wat is een goede tactiek om te gebruiken met dit deck? ik heb nog 10000 clintz over dus moet ik iets veranderen? hoe kan ik het makkelijkst winnen?

2/2
- Darkseid - Master English
Maandag 16/07/2012, 21:36

Aangezien jouw deck 30* heeft is het een Type 2 deck. Naar mijn idee is het een redelijke goede deck waarmee je goede resultaten zult behalen in de speelzaal 'Fight Club'. Deze speelzaal is vooral bedoeld voor spelers van ongeveer jou niveau. Als je met dit deck bijvoorbeeld 'Deathmatch' of 'Survivor Type 2' willen doen lijkt het me verstandig om kleine aanpassingen te maken.

Jouw deck is ongeveer 45.000 clintz waard + 10K dus heb je 55.000 clintz te besteden.
Dus zou ik de volgende decks aanraden :

Toernooien Type 2: preset: 2356499&list
Elo : preset: 2354056&list
Deathmatch: gewist&list

Veel succes

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals