Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Wijziging van het berekenen van gevechtspunten

woensdag 13/06/2012, 14:06
Boing - Moderator English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
25 berichten
Boing - Moderator - Clint StaffEnglish - Woensdag 13/06/2012, 14:06

Met gevechtspunten kun je stijgen in niveau, maar ze zijn ook de kern van de Dagelijkse Toernooien, want het klassement is gebaseerd op het aantal gewonnen punten. We hebben besloten de wijze voor berekening van deze punten te vernieuwen en hem eenvoudiger te maken en minder afhankelijk van het aantal sterren van het deck en afhankelijker van de ontwikkeling en het resultaat van het gevecht. Je vindt alle details over de nieuwe berekeningswijze in de regels door hier te klikken. Deze wijziging gaat nu van kracht, met inbegrip van tijdens de DT.
« Voorgaande123Volgende »

21/25
King Kefka - Guru English
Dinsdag 19/06/2012, 16:39

Deze vorm van dt lijkt alleen maar gemaakt om mense te stimuleren om credits te kopen om duurder kaarten te kunne krijgen. ik d8 dat de niuewe staandaard juist bedoelt was om het speelveld gelijk te trekke en beginnende spelers zonder een dikke portemenee ook een kans te gunne en dit schiet dat doel wel ff giga voorbij.
22/25
Duc-S-Valmont - Titan English
Dinsdag 19/06/2012, 17:13

Om een beetje een beeld te geven: net 102e met een 12/1/9 serie. (9 keer verloren dus)
Was niet echt mijn sterkste uurtje gamen...maar dus wel top 150
23/25
DUCaat - Legend Deutsch
Dinsdag 19/06/2012, 21:57

Ik heb mezelf verbannen naar ELO. Om het vlugst al uw pilz inzetten op Kolos om aan een zot tempo punten binnen te rijven lijkt niet mijn idee van ontspanning.

Zelfs als het bedoeld zou zijn om mensen te stimuleren om credits te kopen voor duurdere kaarten moeten er leukere manieren te bedenken zijn. Bvb veel nieuwe en sterke lage sterren kaarten uitbrengen met als oplage "zeldzaam".
25/25
duc vrijvoet - Titan - Dutch Urban Crew English
Donderdag 28/06/2012, 21:15

Mag alsjeblieft het oude dt terug dit werkt gewoon niet
dit nieuwe systeem haalt gewoon alle lol er af

« Voorgaande123Volgende »

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals