Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Legendarische Missies

Legendarische Missies
dinsdag 19/06/2012, 23:31
K h a o s - Hero English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
4 berichten
Legendarische Missies
K h a o s - Hero English - Dinsdag 19/06/2012, 23:31

Ik Ben bezig met de huidige Legendarisch Missies en ik wil nu graag de kaart van de Montanas winnen. Ik kom er alleen niet achter wat ik precies moet doen om punten te verzamelen voor het tweede doel: "Uitzinnige meisjes: 50 schade van je tegenstanders blokkeren."

Ik neem aan dat ik een kaart mis die dit doet want ik heb alles wat ik kan bedenken al geprobeerd. Heeft er iemand tips? Ik hoor het graag!

K h a o s

2/4
Joannie_nl - Admin - Dutch Urban Crew English
Woensdag 20/06/2012, 20:32

@Khaos, je kunt hiervoor bijvoorbeeld de kaarten van de Pussycats gebruiken die als bonus -2 Schade teg. hebben of anders kaarten die een macht '- X Schade teg.' hebben.
Als je die kaart inzet, en de macht of bonus is geactiveerd, gaat er schade van de schade die de tegenstander op zijn kaart heeft af. Als je de ronde Dan verliest, is er minder schade Dan oorspronkelijk op de kaart staat. Je hebt Dan dus 1 of meerdere schadepunten (afhankelijk van het aantal op de kaart) geblokkeerd.
3/4
K h a o s - Hero English
Woensdag 20/06/2012, 21:13

Hartstikke bedankt voor je antwoord en uitleg, Joannie! Ik had letterlijk net ontdekt dat de Montana 'Ottavia' inderdaad langzaamaan punten verzameld richting dat doel, dus dat is wel grappig. Maar ik Ben blij dat je uitgebreid hebt geantwoord, erg hulpzaam, dank je wel!
4/4
- Darkseid - Master English
Maandag 16/07/2012, 20:20

Je kunt ook de Sakhrom gebruiken, die naar mijn idee de beste damage reducers hebben ( GraksmxxT , Uranus , SkrumxxT )
mocht je genoeg clintz hebben. Mocht je onvoldoende clintz hebben zijn de Pussycats zijn zoals Joannie al zei de meest handige keuze voor deze missie.

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals