Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Skeelz

Skeelz
woensdag 15/08/2012, 16:00
BelgianOwnage - Novice Deutsch

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
3 berichten
Skeelz
BelgianOwnage - Novice Deutsch - Woensdag 15/08/2012, 16:00

Ik heb de laatste tijd een beetje geld gespendeerd aan credits en ik vroeg me af of Skeelz een goeie clan was ze zien er allesinds toch zo uit ik kan gewoon niet kiezen iemand goede ideeën ?

2/3
DUC-Paul - Master - Dutch Urban Crew English
Donderdag 16/08/2012, 09:59

Voor welke modus wil je het deck gaan gebruiken?
3/3
achilles27 - Senior English
Donderdag 23/08/2012, 14:44

Wat wil je doen? Ik ga in mijn uitleg uit van mono.

Skeelz zijn bestand tegen veel, en hebben veel verschillende machten.Elke hand bevat andere machten, en daar moet je op kunnen inspelen. Aanvalsmanipulatie, kracht manipluatie, stop bonus, vergif, +kracht, -leven, vertrouwen, revanche.... De Skeelz hebben het allemaal. Ze zijn sterk in de 3-sterren (Chiara, Sandro, Praxie, Snowflake, Lorna, Andy ld als je hem hebt, and Cley and Zeke zijn ook bruikbaar) en hebben prima 5-sterren (Caelus, Tomas, Michael, Logan, Eloxia, Dwan). Behalve Redra en Sasha hebben ze niet echt 2-sterren, maar met zoveel goede 3-sterren heb je vast geen 3 2-sterren nodig.

MONO-ELO:
Hier zijn Skeelz gevaarlijk. Sasha en Redra als 2 sterren, 4 drie-sterren erbij en je zit op 16. Dan kun je er een 4-ster en een 5-ster bijplaatsen. Je kan ook 3 3-sterren (Chiara en Sandro zijn een must) nemen en 3 4-sterren, hoewel Skeelz in de 4-sterren niet echt uitblinken (de recente aankomst van Dr Falkenstein heeft hen wel versterkd, en Jay kan nog altijd 9 schade doen).

De zwaktes van de Skeelz zijn hier wel dat hun lage sterren weinig schade hebben. De prijs van hun kracht is dat voor 2 sterren, je 2 schade hebt, voor 3 sterren vaak maar 4 en zelfs 4 sterren liggen vaak niet hoger Dan 5. Je bent Dan erg afhankelijk van je hogere sterren, en als je die niet trekt Dan je tegenstander met 1 overwinning de strijd beslissen.

Skeelz hebben lekker weinig elo-bans, alleen Caelus Cr.

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals