Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

[ZOEK] Oud-speler opzoek naar een guild

zaterdag 15/09/2012, 19:37
DUC-mrmellej - Master English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
2 berichten
DUC-mrmellej - Master English - Zaterdag 15/09/2012, 19:37

Nou, ik Ben Drakeball, bijnaam Drake of Drakie. Niveau 24, speel vaak Solo of Survival. Als er een toernooitje is wil ik dat ook wel eens doen. Mijn focus ligt op Jungo, binnenkort ga ik uitspreiden naar Frozn of Vortex, even kijken welke ik het beste kan combineren met mijn Jungo's.
Ik Ben opzoek naar een actieve gilde, actieve chat, actief forum. Het niveau hoeft niet über hoog te zijn, maar wel een beetje, niet dat het een net beginnende is. Het liefst boven de 20 leden, al kan het met 8 leden ook gezellig zijn in de chat ;p. Stuur me maar een bericht als je wat voor me hebt. Ik Ben grotendeels 's middags en 's avonds online, ook vaak via mijn iPhone.

Groetjes, Drake

2/2
sable17 - Senior English
Donderdag 08/11/2012, 14:02

Hoi Drake als je wilt mag je in mijn gilde de nederlandse legendes het is pas opgericht en ik probeer 4 andere leden te zoeken dus als je wilt ga naar deze pagina en meldt je aan http://www.urban-rivals.com/guilds/guild/?id=0

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals