Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Vrijkopen van verlopen missies

dinsdag 16/10/2012, 10:21
Joannie_nl - Admin English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
15 berichten
Joannie_nl - Admin - Dutch Urban CrewEnglish - Dinsdag 16/10/2012, 10:21

Dag allemaal,

Sinds de komst van de tijdelijke missies New Blood en LD hebben velen van jullie ons gevraagd of het mogelijk was om de missies die je had gemist opnieuw online te plaatsen, zodat je missiepunten zou kunnen halen.

Om aan dit verzoek te voldoen, gaan we je in staat stellen de verlopen missies opnieuw te activeren tegen een prijs in credits. De ontwikkeling hiervan is echter nog niet gestart en we kunnen je dus onmogelijk een publicatiedatum geven, behalve "zodra het klaar is", maar je kunt ons wel al zeggen wat je ervan vindt.

Ik leg je uit wat we willen doen:
Het is makkelijk. Eerst gaan we een tab "verlopen missies" toevoegen naast de tab met voltooide missies op de Missiespagina.
In deze tab kun je de lijst met verlopen missies zien en ze opnieuw activeren voor een prijs die gelijk is aan het aantal missiepunten dat je met de missie haalt, gedeeld door 10 en naar boven afgerond.

Bijvoorbeeld: een missie die 10 punten oplevert, kost 1 credit, een missie die 40 punten oplevert kost er 4. Een missie die 5 punten oplevert, kost 1 credit (vanwege de afronding).

Met dit systeem kun je missiepunten halen, MAAR NIET de prijzen van de missies. Om met name de LD-personages te krijgen, moet je de missies altijd binnen de vastgestelde tijd doen.

Met dit systeem kun je alle missies, zonder uitzondering, opnieuw activeren die je niet hebt vrijgespeeld en waarvan de uiterste datum voorbij is.
« Voorgaande12Volgende »

2/15
-Intoxicated- - Titan English
Dinsdag 16/10/2012, 20:56

Een goed idee en qua credits valt het ook wel mee, ik zou zeggen doen.
3/15
0_AAR - Legend - E X C A L I B U R English
Dinsdag 16/10/2012, 21:00

En opnieuw probeert UR geld te verdienen.... jammer

maargoed het is wel een goed idee, ik dacht dat ik dudley had, maar 2 dagen terug kwam ik er achter dat ie weg was/dat ik m niet had, ik wil COLOSSUS worden xD
4/15
DUC Edwin - Master - Dutch Urban Crew English
Dinsdag 16/10/2012, 21:03

Niet mijn ding, maar misschien voor mensen die wel veel missies doen een mooie kans
5/15
DUC Sven - Veteran English
Woensdag 17/10/2012, 19:20

Jammer dat je de prijs niet alsnog kan krijgen
6/15
Joannie_nl - Admin - Dutch Urban Crew English
Woensdag 28/11/2012, 17:51

Jullie vinden nu de optie “Verlopen missies” (Missions expired) onder de tab Missies, met een knop om de missies een voor een vrij te kopen: “Reactiveren voor…” (Re-activate for&hellip.

Belangrijk:

- Het vrijkopen van missies wordt betaald in credits: aantal missiepunten gedeeld door 10 en naar boven afgerond (een missie van 25 punten kost 3 credits om opnieuw te activeren).

- Alles werkt normaal, behalve de prijs aan het eind van de missie, die systematisch wordt vervangen door Clintz (aantal missiepunten*10, dus een missie van 25 missiepunten levert 250 Clintz op).
7/15
DUC-Tinewenn - Legend - Dutch Urban Crew English
Woensdag 28/11/2012, 23:40

Ga er zeker gebruik van maken. Toch nog effe een vraagje:
Als je zo'n missie vrijkoopt, blijft ie Dan voor altijd open staan, of zit er Dan ook weer een tijdslimiet aan?
8/15
Joannie_nl - Admin - Dutch Urban Crew English
Donderdag 29/11/2012, 14:16

@DUC-Tinewenn: als je een missie eenmaal hebt vrijgekocht, kun je hem voltooien wanneer je wilt, dat hoeft dus niet vóór een bepaalde datum... Vrijgekochte missies blijven gewoon beschikbaar.
9/15
DUC-Tinewenn - Legend - Dutch Urban Crew English
Vrijdag 30/11/2012, 23:58

Prima danku
10/15
DUC Anonymous - Guru - Dutch Urban Crew English
Dinsdag 11/12/2012, 19:43

Blijven alle missies die niet voltooid zijn bij verlopen missies staan? Of zit er daar wel een tijdslimiet aan?

« Voorgaande12Volgende »

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals