Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Beveiligingssysteem voor ruilen en verkopen

dinsdag 23/10/2012, 11:08
Joannie_nl - Admin English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
16 berichten
Joannie_nl - Admin - Dutch Urban CrewEnglish - Dinsdag 23/10/2012, 11:08

Beveiligingssysteem voor ruilen en verkopen. 

Om je kaarten en Clintz te beschermen als je account wordt gebruikt door iemand anders zonder je toestemming, als gevolg van phishing of andere technieken van hacken, stellen we vanaf vandaag een extra beveiligingssysteem in.

Hoe werkt dit systeem en wat verandert er bij een beveiligde verkoop of ruil?

Als de transactie ongeveer overeenkomt met de recente waarde op de markt, dus in 99,9% van de gevallen, verandert er helemaal niets. 

Echter, als de transactie daar niet mee overeenkomt (bijv.: DJ Korr Cr voor 50 Clintz), Dan vraagt het nieuwe systeem een extra bevestiging per e-mail aan de speler in de “benadeelde” situatie. 

Er wordt Dan een e-mail naar het adres dat is verbonden met je account gestuurd: 
https://img.skitch.com/20121002-e96gq4inre28ackpw3c6kbytu3.jpg 

Als je account niet is bevestigd, moet je hem eerst bevestigen voordat je door kunt gaan met de ruil of de verkoop. 

Als dat is gebeurd, zou je pagina met voorkeuren dit aan moeten geven: 
https://img.skitch.com/20121002-fq1rs7dkysbxmdy3qd4rqn95qn.jpg

In de mail die je ontvangt, staat een link die je naar een pagina stuurt waarop je de verkoop of ruil kunt accepteren of weigeren.

https://img.skitch.com/20121002-pf3jesdbtddjce9328k4ikjs67.jpg 

Als je keus bevestigd is, kun je de ruil of verkoop zonder problemen voortzetten. Je moet de transactie echter wel zelf opnieuw voltooien. 

Let op: als je hebt geaccepteerd dat je in het nadeel bent in de transactie met een bepaalde speler, hoef je gedurende een periode van een maand niets meer opnieuw te bevestigen voor deze speler.
« Voorgaande12Volgende »

11/16
-Lost Shadow- - Titan - TrAitorzZz English
Dinsdag 23/10/2012, 19:33

Dat van yazzzin klinkt wel beter, anders heb je namelijk bij elk privéverkoop een mailtje dat je moet bevestigen, een keer is dat mss niet erg maar als het vaker gebeurt kan ik me voorstellen dat je het irritant vind.
12/16
jerrebar - Titan - The CheeseHeadz English
Donderdag 25/10/2012, 18:33

Hele mooie oplossing, INDIEN HET ZOU WERKEN.

Er word GEEN email verstuurd naar de partij die in het "nadeel" is. Meerdere malen geprobeerd, zonder positief resultaat.
Moet misschien even nagekeken worden, want bij bijvoorbeeld 'lotingen' voor meerdere spelers is het erg onhandig als hun zo lang op hun prijs moeten wachten omdat er maar geen email binnenkomt.
13/16
jerrebar - Titan - The CheeseHeadz English
Donderdag 25/10/2012, 18:54

Nogmaals, aangezien mijn vorige reactie niet aankwam. FIX dat mailsysteem Dan, want er word geen bevestiging gemaild. althans niet naar mij. JA m'n adres is bevestigd. En die van de andere partij ook. Erg frustrerend, want JUIST nu krijg ik klachten dat ik een naaier Ben etc.
14/16
DUC Bugan - Titan - Dutch Urban Crew English
Donderdag 25/10/2012, 22:05

Dat is idd best irri, doe Dan ww kf zelfgekozen code
15/16
duc-dino6tig - Veteran English
Vrijdag 26/10/2012, 17:35

Kanbest nohandig zijn
16/16
uSleepNot - Guru English
Dinsdag 11/03, 23:29

Mijn account is gehacked en ik zie nu dat die kerel al men kaarten aan het verkopen is iemand tip of idee?

« Voorgaande12Volgende »

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals