Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

[PROBLEEM/BUG] Beveiliging Systeem Prive-Verkoop 23/10

donderdag 25/10/2012, 19:13
jerrebar - Titan English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
2 berichten
jerrebar - Titan - The CheeseHeadzEnglish - Donderdag 25/10/2012, 19:13

Aangezien het erg moeilijk/onmogelijk is om contact te krijgen met iemand van de Staff die mij (en misschien meerdere mensen) kan helpen met dit probleem. Waag ik een poging in het forum.

Bij het nieuwe beveiliging systeem van prive verkopen, heb ik ondervonden dat er géén bevesitingsmail word gestuurd naar de zogenoemde 'benadeelde partij'. JA het email adres van beide partijen is bevestigd.

Mijn vraag, hoe is het nu mogelijk om te ruilen aangezien deze bevestiging mails niet worden verzonden (of ontvangen)

Zijn er meerdere mensen die hier last van hebben ? Zo ja, hoe hebben jullie dit opgelost ?

2/2
-I-Gistjerb - Imperator - holy inquisition English
Vrijdag 26/10/2012, 11:17

Er is een mogelijkheid dat de mail in de spam box van je account is terecht gekomen. Ook zijn er een aantal email providers (hotmail bijv.) die nog wel eens problemen opleven.

Een oplossing is om je adres te veranderen naar een andere provider.

mocht dit nog steeds problemen opleveren kun je contact opnemen met de klantenservice

http://www.urban-rivals.com/help/

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals