Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Mensen met ideeen gezocht

donderdag 01/11/2012, 11:44
Red Rob - Moderator English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
82 berichten
Red Rob - Moderator - E X C A L I B U REnglish - Donderdag 01/11/2012, 11:44

Hallo Nederlandse community,

Ten opzichte van de buitenlandse communities blijven we steeds verder achter met mooie evenementen speciaal voor de NL/BE markt. In het buitenland (en alleen voor spelers uit dat land) zijn veel evenementen met mooie staffprijzen maar hier in NL/Be blijven deze achter. Gezien de wijzigingen van Joannie qua functie zal dit er niet beter op worden.

Wie heeft er ideeen zodat we de Nederlandse community toch actiever kunnen laten worden en beter in de prijzen te laten vallen?
« Voorgaande123456789Volgende »

2/82
DUCVatosLocos - Forum operator - Dutch Urban Crew Deutsch
Donderdag 01/11/2012, 20:05

Dit kan enkel met een goede samenwerking tussen de NL gildes en wat meer van ons te laten horen in internationale events
3/82
0 Gravity - Imperator - Ʀ i s i и g Đ e c e p т i o и English
Vrijdag 02/11/2012, 18:10

Tja ..

Ben bang dat daar weinig aan te doen is, je kunt moeilijk iedereen verplichten tot deelname aan een internationaal event
daarbij hebben we ook maar slechts 2 actieve gildes hier in NL die zich ook in internationale events melden etc
4/82
0_AAR - Legend - Wise Men Distracted English
Vrijdag 02/11/2012, 19:33

Jep ik d8 ook al zoiets..... maar vergeet niet hoe groot NL is en hoe groot EN/FR/DU/IT/ES Enzo zijn he

en ik weet niet hoe t met de rest zit
maarik val regelmatig in de prijzen, wel bij kleinere events

maargoed.... misschien kunnen 'zakelijke bezoeken' helpen om ons allemaal beter te laten worden, en Dan volgen de prijzen vanzelf
5/82
DUC-Paul - Master - Dutch Urban Crew English
Vrijdag 02/11/2012, 19:39

Een event team maken ofzo?
6/82
DUC Hy4Go - Titan - Dutch Urban Crew English
Zaterdag 03/11/2012, 09:41

Mss kunnen we als community een groot event bedenken en organiseren. We vragen de staff om prijzen en dat we dat vaker doen en niet alleen de traitorzZz eventen en de DUC eventen die allen voor de leden van DUC zijn.
7/82
0_AAR - Legend - Wise Men Distracted English
Zaterdag 03/11/2012, 09:53

Ik denk dat we alles met 1 ding kunnen oplossen

Quickdevil een soort moderator maken en hem alle evenementen laten organiseren.... hij organiseert altijd zonder problemen en maakt toffe evenementen. Dan zou het ook wel tof zijn als de staf wat prijzen doneert Dan aangezien andere landen wel echt ziek veel stafevents krijgen
8/82
Joannie_nl - Admin - LOST in Urban English
Zaterdag 03/11/2012, 18:27

@DUC BUGAN: dat gebeurt al heel regelmatig... er lopen op dit moment 3 evenementen waarvoor de staf prijzen doneert (The Voice van AAR, Meerkamp van Cyborg en Traitorzzz-event.

@AAR: we hebben al een moderator die zich speciaal op events richt: dat is Cyborg.

Het is moeilijk om de NL community - met uitzondering van een vaste kern - echt actief te krijgen... dat zie je meteen als je een blik werpt op het openbare forum, maar ook als je kijkt naar de activiteit van Nederlandstalige spelers bij een gemeenschappelijk event zoals rondom Uchtul of als je kijkt wat er gebeurt als je een NL event voor meer Dan 64 spelers wilt organiseren... ofwel krijg je het Dan niet vol, ofwel de helft komt niet spelen.
9/82
Red Rob - Moderator - E X C A L I B U R English
Zaterdag 03/11/2012, 20:18

@Joannie, ten aanzien van dat forum, klopt helemaal. Ik denk echter dat de meeste, net zo als, als taal engels of frans hebben ingesteld aangezien op deze fora veel meer activiteit op het aan- en verkoopforum is. Ik kom zelden of nooit op het nl forum.

Wellicht zijn er geen mogelijkheden voor een nl staffevent met ook aanzienlijke prijzen (1Mio+) maar misschien dat dit in een combinatie met andere kleinere community wel te creeren is? De achterstand momenteel van de vaste groep NL op het buitenland wordt nu steeds groter voor mijn gevoel. @ Cyborg, voel jij je geroepen?
10/82
Joannie_nl - Admin - LOST in Urban English
Zaterdag 03/11/2012, 21:49

Precies, @Red Rob, ik weet dat veel NL spelers hun taal op Engels (Frans weet ik niet...) hebben staan en misschien zelfs op die fora wel actief zijn... Ik denk dat dat een van de redenen is dat onze community nog kleiner lijkt Dan hij is

« Voorgaande123456789Volgende »

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals