Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Mensen met ideeen gezocht

donderdag 01/11/2012, 11:44
Red Rob - Moderator English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
82 berichten
Red Rob - Moderator - E X C A L I B U REnglish - Donderdag 01/11/2012, 11:44

Hallo Nederlandse community,

Ten opzichte van de buitenlandse communities blijven we steeds verder achter met mooie evenementen speciaal voor de NL/BE markt. In het buitenland (en alleen voor spelers uit dat land) zijn veel evenementen met mooie staffprijzen maar hier in NL/Be blijven deze achter. Gezien de wijzigingen van Joannie qua functie zal dit er niet beter op worden.

Wie heeft er ideeen zodat we de Nederlandse community toch actiever kunnen laten worden en beter in de prijzen te laten vallen?
« Voorgaande123456789Volgende »

11/82
0_AAR - Legend - Wise Men Distracted English
Zaterdag 03/11/2012, 22:41

Events komen wel vol, als mensen maar gemotiveerd worden.... zoals een Guru Cr die te winnen is voor alleen mensen vd NL community
12/82
DUC Hy4Go - Titan - Dutch Urban Crew English
Zondag 04/11/2012, 07:49

Lol, maar mss moeten we dat eens proberen idd. Een event voor spelers van de Nederlandse community en de belgische en luxemburgse en Dan grote prijzenpot
13/82
Zondag 04/11/2012, 07:51

En eigenlijk zou Jerrebar (ofzoiets) een bij The Cheezeheadz moeten posten hierover en meet activiteit.
14/82
DUC Sven - Veteran English
Zondag 04/11/2012, 08:30

Ja maar kijk dit soort events zijn er, kijk meerkamp, maar de activiteit in meerkamp is gwn lachwekkend, ik kijk naar AAR , als er nou een straf stond op inactiviteit Dan zouden dat soort events wat beter gespeeld worden
15/82
0 Gravity - Imperator - Ʀ i s i и g Đ e c e p т i o и English
Zondag 04/11/2012, 13:28

Wat AAR zegt lijkt me wel wat

en we hebben nou eenmaal een klein land, niks aan te doen
16/82
Zondag 04/11/2012, 20:07

Burningash.... even serieus, het evenement is verandert... het was eerst niet spelen, ik had tegen cyborg al gezegd dat ie me mocht elimineren maar bakkers luisteren gwn niet
17/82
Maandag 05/11/2012, 18:41

Ik heb mss een goed idee, vereist wel medewerking

Als DUC en TraitorzZz en mss MoB(Masters of Battle) of TCH(The Cheeseheadz) met zijn allen een heel groot event organiseren voor nederlanders, belgen en mss luxemburgers, zouden we een grote pot kunnen krijgen mede danzij staff en de nederlandse community omhoog kunnen helpen
18/82
DUC Sven - Veteran English
Maandag 05/11/2012, 19:54

Heeee ik beoordeel niet, ik geef gwn een voorbeeld
19/82
Woensdag 07/11/2012, 17:33

Bugan, dat werkt so-wie-so niet..... ik weet zeker dat zZz en DUC t meeste zouden doneren... the cheeseheadz 200 ctz kaarten Enzo

en ik denk dat ik Dan weer de hoogste donatie zal hebben lol
20/82
DUC Cyborg - Forum operator - Dutch Urban Crew English
Woensdag 07/11/2012, 21:33

Een guru lijkt me nog niet eens echt nodig. het idee achter de meerkamp was gewoon een leuk event voor nl community met leuke prijzen gedoneert door staf. helaas is de inactiveit bedroevend laag.

denk dat spelers aantal ook een groot aandeel heeft, en niet enkel en alleen events met vette prijzen. maar Dan zou er voor nl meer reclame gemaakt moeten worden. je hebt nu op internet eigenlijk als enige de reclame advertenties. maar als je nu op televisie reclame zou maken ervoor? ik heb geen idee hoeveel zoiets kost, maar is maar een idee....er zijn ook genoeg andere manieren om reclame te maken.

« Voorgaande123456789Volgende »

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals