Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Mensen met ideeen gezocht

donderdag 01/11/2012, 11:44
Red Rob - Moderator English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
82 berichten
Red Rob - Moderator - E X C A L I B U REnglish - Donderdag 01/11/2012, 11:44

Hallo Nederlandse community,

Ten opzichte van de buitenlandse communities blijven we steeds verder achter met mooie evenementen speciaal voor de NL/BE markt. In het buitenland (en alleen voor spelers uit dat land) zijn veel evenementen met mooie staffprijzen maar hier in NL/Be blijven deze achter. Gezien de wijzigingen van Joannie qua functie zal dit er niet beter op worden.

Wie heeft er ideeen zodat we de Nederlandse community toch actiever kunnen laten worden en beter in de prijzen te laten vallen?
« Voorgaande123456789Volgende »

21/82
0_AAR - Eternal - E X C A L I B U R English
Woensdag 07/11/2012, 21:41

Guru moet wel..... ik denk echt dat er Dan veel meer motivatie is

maaruh.... ik denk dat ik niet de enige Ben die deze mening deelt... in sommige landen is er een IRL..... ergens in nederland zoiets lijkt mij ook wel top, en Dan sponsort UR de reis en het verblijf Enzo je weet wel
22/82
Red Rob - Moderator - E X C A L I B U R English
Vrijdag 09/11/2012, 16:27

Vandaag weer een goed voorbeeld gezien bij het nieuwste duits event. Wie vanuit de staff en mods kan iets vergelijkbaars realiseren voor de NL community?
23/82
DUC Bugan - Titan - Dutch Urban Crew English
Vrijdag 09/11/2012, 19:11

Ik Ben nog niet zo lang egt bezig met Events en forums, dus wat is een IRL en AAR's idee lijkt me ook wel wat.
24/82
Joannie_nl - Admin - Dutch Urban Crew English
Vrijdag 09/11/2012, 21:03

@Red Rob: er wordt aan gewerkt... we zijn n.a.v. deze forumpost aan het bekijken wat mogelijk is voor de NL community.
@DUC BUGAN: een IRL is een In Real Life... een bijeenkomst van UR dus ergens op een bepaalde plaats voor spelers - meestal verbonden met een of meerdere events, waarbij je elkaar dus echt ontmoet en UR speelt terwijl je in dezelfde zaal bent...
25/82
Red Rob - Moderator - E X C A L I B U R English
Zaterdag 10/11/2012, 08:55

Top, goed om te horen Joannie!!
26/82
0_AAR - Eternal - E X C A L I B U R English
Zaterdag 10/11/2012, 09:57

Joannie..... je zegt wat mogelijk is... maar mag het misschien 1x over de top in NL ?? want events met als hoofdprijs een Caelus Cr schiet niet op vind ik zelf..... gewoon 1x een evenement voor ALLEEN nederland en Dan een Guru Cr als hoofdprijs. want telkens moeten we alles delen Enzo, een keer een groot evenement voor alleen NLers zou ook wel toff zijn.
27/82
-Lost Shadow- - Titan - TrAitorzZz English
Zaterdag 10/11/2012, 10:54

Ik Ben het eens met aar, en Dan hoeft het niet eens een Guru Cr te zijn ofzo, maar bijvoorbeeld Manon Cr ofzo. als ik het me goed herinner was er 1.5 jaar geleden een valentijnsevent met als hoofdprijzen Manon Cr en Scarlett Cr en daar was de activiteit prima geloof ik, maar daarna (naast community cup natuurlijk) zijn er dacht ik geen events meer voor nederlanders waarbij er prijzen waren groter Dan 1M, en dat zie je Dan ook aan de activiteit.
28/82
Cridler - Imperator - Harbingers of Ares English
Zaterdag 10/11/2012, 11:01

We zijn niet zo grote community he aars
29/82
Cridler - Imperator - Harbingers of Ares English
Zaterdag 10/11/2012, 11:04

IRL lijkt mij ook wel stoer idd
30/82
Joannie_nl - Admin - Dutch Urban Crew English
Zaterdag 10/11/2012, 17:51

@Lost Shadow: Toch wel... zoek maar eens bij mijn events
Hoort wie klopt daar...
North by Northwest NL
Rock On! NL
zijn er een paar die echt alleen voor de NL community waren.

« Voorgaande123456789Volgende »

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals