Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Bescherming bonus

Bescherming bonus
zaterdag 17/11/2012, 20:33
rz1974 - Master English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
3 berichten
Bescherming bonus
rz1974 - Master English - Zaterdag 17/11/2012, 20:33

Weet niet waar ik dit moet posten
maar de kaart Serena die kwam ik tegen in een gevecht en die kreeg een aanval van 13
nu denk ik dat bescherming bonus iets is van dat ze mijn bonus (ook) krijgt
weet iemand dat en wil iemand mij dit uitleggen

2/3
Joannie_nl - Admin - LOST in Urban English
Zondag 18/11/2012, 12:06

Je kunt antwoorden op zulke vragen allemaal vinden in de FAQ.
Voor jouw vraag:
Wat betekent de macht "Bescherming"?

De bonus of macht "Bescherming" kan een bepaalde capaciteit van je kaart beschermen.
Met de bonus "Bescherming: macht" kan de macht van je kaart niet worden geannuleerd door "Stop Macht teg."
Met de macht "Bescherming: bonus" kan de bonus van je kaart niet worden geannuleerd door "Stop Bonus teg."
Er bestaan ook andere soorten beschermende machten die een of meerdere statistieken van je kaart beschermen. Bijvoorbeeld: met de macht "Bescherming: kracht" kan je kaart niet worden beïnvloed door "-X Kracht teg., min Y"

Voor andere vragen:
http://www.urban-rivals.com/nl/help/

Als je daarna nog dingen hebt die je niet begrijpt of niet snapt waarom een bepaalde kaart een bepaalde aanval heeft of zo, kun je de klantenservice schrijven met zoveel mogelijk details of een zo duidelijk mogelijke beschrijving van je probleem of vraag:
http://www.urban-rivals.com/nl/staff/contactus.php
3/3
Cridler - Imperator - Harbingers of Ares English
Zondag 18/11/2012, 23:59

In het kort :

bescherming bonus betekent dat Serena hoe Dan ook die +2 kracht krijgt ook tegen pira etc... jij hebt waarschijnlijk tegen een Serena+Ambre gevochten waardoor Serena 13 kracht heeft.... maar pas op als je tegenover kaarten als Glorg en Leviatonn komt : full stop werkt de bonus van Serena niet

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals