Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Fantasy Rivals (Bèta privé)

woensdag 21/11/2012, 12:15
Joannie_nl - Admin English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
43 berichten
Joannie_nl - Admin - LOST in UrbanEnglish - Woensdag 21/11/2012, 12:15

We blijven werken aan Urban Rivals, maar we zijn ook al enkele maanden bezig met het ontwikkelen van onze nieuwe titel: Fantasy Rivals, een te verzamelen kaartspel in een Fantasy-wereld.

Je zult het type game waar je van houdt terugvinden, maar met nieuwe game-mechanismen en een orginineel universum. Om op de hoogte gesteld te worden zodra deze game beschikbaar wordt en om je in te schrijven voor de privé bètaversie die binnenkort van start gaat, kun je nu naar de pagina van de game gaan.
Let op: deze game is alleen in het Engels en Frans beschikbaar!

http://beta.fantasy-rivals.com/fr/beta/
« Voorgaande12345Volgende »

21/43
Joannie_nl - Admin - LOST in Urban English
Dinsdag 04/12/2012, 18:17

Hoi,

Even een snelle update, Dan zijn jullie weer helemaal bij:

Er wordt nog gewerkt aan stabiliteits- en prestatieproblemen die de staf wil oplossen voordat er spelers worden toegelaten. Ook wordt er nog gewerkt aan de handleiding, en dat duurt iets langer Dan verwacht.

We hopen dat de eerste sleutels begin volgende week kunnen worden verstuurd - duimen jullie mee?
Als alles Dan goed werkt, zullen er dagelijks meer sleutels worden verzonden.

Tijdens de gesloten bèta zullen we vaak Fantasy Rivals credits weggeven om het verdelen van de kaarten en de aanbiedingen in de winkel te testen. Aan het eind van de gesloten bèta worden alle aangemaakte accounts gereset, maar de testers kunnen een unieke "titel" gebruiken die aantoont dat ze hebben deelgenomen aan het testproces.

In de open bèta is de winkel open voor iedereen en Dan kun je credits en packs kopen, net als in Urban Rivals.

Bij de start zullen er meer Dan 100 helden beschikbaar zijn.

Nog even geduld alsjeblieft, we doen ons uiterste best!
22/43
Zaterdag 22/12/2012, 10:25

De gesloten bètaversie van Fantasy Rivals is gisteren geopend.
De mensen die een sleutel hebben gewonnen via de wedstrijd op JeuxOnLine en de eersten die zich hadden ingeschreven voor een sleutel, hebben er gisteren een ontvangen.

Geen paniek als je nog niks hebt: er worden telkens nieuwe sleutels verzonden. Als je niks hebt ontvangen, kijk Dan ook in de ongewenste e-mail (spam), op je computer maar zeker ook in de spam op de webmail, want veel van de mails zijn daarin terechtgekomen. Ik heb zelf een gmail-adres en mijn sleutel zat ook in de spam.

Heb je andere vragen in afwachting van je sleutel, of wil je iets meer weten, stel ze Dan hier, Dan probeer ik erop te antwoorden. En Ben je een Nederlandse of Vlaamse speler mét een sleutel, Dan laat het hier ook even weten, want het is leuk om te weten wie we ook op FR tegenkomen!
23/43
hotshots999 - Titan - UNIQUE-NL English
Zaterdag 22/12/2012, 16:17

Mijn sleutel is er nog niet vandaag wil eigenlijk wel zien wat de game te bieden heeft maar mocht het me bevallen
wil ik graag het volgende weten mijn vraag is Dan ook .Wat wordt er gewist/gereset na de gesloten BETA versie?
24/43
Zaterdag 22/12/2012, 21:11

@hotshots999: in de gesloten BETA-versie start je met een set kaarten, zo'n beetje als bij de start op UR. Je kunt nog niet met echt geld credits kopen, zou ook zonde zijn, want je account wordt aan het eind van deze versie gereset. Je krijgt wel om de paar dagen credits zodat er kan worden uitgeprobeerd of het kopen van packs zonder bugs verloopt.

Aan het eind van de bètaversie hou je je pseudoniem + avatar, maar verder wordt alles gewist, je matches, je kaarten, je voltooide missies...

Wat de gameplay betreft, lijkt op UR, maar is toch heel anders. In plaats van Pillz heb je manna bijvoorbeeld. Ik vind zelf de art, animaties en muziek erg mooi, maar dat kun je het beste zelf beoordelen, zodra je een sleutel ontvangt.

bewerkt door Joannie_nl zaterdag 22/12/2012, 21:11
25/43
DUC-music - Legend - Dutch Urban Crew English
Zaterdag 22/12/2012, 19:13

Wanneer word de open BETA-versie gestart
26/43
hotshots999 - Titan - UNIQUE-NL English
Zaterdag 22/12/2012, 21:56

Oke bedankt wachten Dan maar
27/43
Nietingebruik - Senior English
Zondag 23/12/2012, 18:35

Kan niet wachten
28/43
Neptunes Dog - Master - Protectors of Neptune Deutsch
Maandag 24/12/2012, 22:52

Ik snap iets krijgt iedereen er een of maar enkele mensen
29/43
Neptunes Dog - Master - Protectors of Neptune Deutsch
Dinsdag 25/12/2012, 09:21

Snap ik niet bedoel ik
30/43
DUC-Tinewenn - Legend - Dutch Urban Crew English
Woensdag 26/12/2012, 00:54

Closed beta = een geselecteerd aantal mensen mag meedoen / open beta = iedereen mag meedoen

« Voorgaande12345Volgende »

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals