Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Collectors, nieuw voorstel

vrijdag 07/12/2012, 14:28
Joannie_nl - Admin English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
20 berichten
Joannie_nl - Admin - Dutch Urban CrewEnglish - Vrijdag 07/12/2012, 14:28

We hebben een vrij eenvoudig idee dat jullie misschien wel bevalt. Voordat we het instellen, willen we graag weten wat jullie ervan vinden.

We brengen tegenwoordig regelmatig nieuwe Collectors in de game, via de DT en ELO. Ons idee is om bovendien Elke dag 5 Collectors in een veiling te zetten, met een uitgangsprijs van 1 Clintz en zonder grensprijs.
Met dit systeem zou de prijs van Cr’s (en met name de big Collectors) eigenlijk worden bepaald door de kopers, meer Dan door de verkopers.

Die Cr’s worden willekeurig gekozen, net als bij de DT’s.

Het aantal Collectors dat zo in omloop wordt gebracht is redelijk (de helft van wat we via de DT in omloop brengen), de impact zal zeker niet direct merkbaar zijn, maar op de lange duur hopen we dat dit systeem de prijs van de big Collectors zal reguleren.

Vertel ons wat je ervan vindt!
« Voorgaande12Volgende »

2/20
DUC-UR4L - Hero - Dutch Urban Crew English
Vrijdag 07/12/2012, 15:06

Lijkt me niet zo slim aangezien er maar een paar mensen zijn met 3M ctz of meer in cash. Bovendien zullen ze Dan zwaar in prijs dalen.
3/20
0_AAR - Eternal - E X C A L I B U R English
Vrijdag 07/12/2012, 15:17

Even dit accepteren he:

WAAROM WIL DE STAFF ALLE MENSEN DIE KEIHARD AAN BIG 5s HEBBEN GEWERKT RUINEREN !
4/20
TD Gravity - Titan - The Dutch English
Vrijdag 07/12/2012, 16:19

We kunnen het proberen
5/20
DUC Bugan - Titan - Dutch Urban Crew English
Vrijdag 07/12/2012, 18:19

Bedoel je met reguleren dat die niet normale hoge prijs eindelijk zakt? Wel een nice idee, maar betekent wel dat je erg rijk moet zijn
6/20
DUC-Tinewenn - Legend - Dutch Urban Crew English
Vrijdag 07/12/2012, 18:44

Ja aardig ideetje, het proberen waard denk ik wel
7/20
Red Rob - Moderator - E X C A L I B U R English
Vrijdag 07/12/2012, 20:21

Vindt het een zeer matig idee. Mocht ik namelijk zien dat veel collectors bij een veiling onder de prijs weg gaan Dan zou ik mijn BIG 5 verkopen op dagen dat er geen veiling is. Vervolgens ga ik dat geld gebruiken om te proberen goedkoper collectors te kopen. Zodoende worden de rijken rijker en de armen blijven gelijk.

Mijn inziens is het alleen mogelijk middels het idee dat ik eerder heb gepost of er zullen grotere (en in aantallen) collectors worden toegevoegd aan events.
8/20
DUC Edwin - Master - Dutch Urban Crew English
Zaterdag 08/12/2012, 10:34

Het enige wat ik raar vind is dat met dm geen cr te verdienen zijn. als je bijvoorbeeld een ranking van de dag maakt en daar cr's onder verloot, wordt dm veel aantrekkelijker en moeilijker Dan het nu is
9/20
-2BAD- - Legend - TrAitorzZz English
Zaterdag 08/12/2012, 21:21

Vind persoonlijk de meningen van redrob (via een pack) of ducEdwin (via DM) beter klinken aangezien de clintz vaak direkt door iedereen zowat geinvesteerd wordt denk ik dat er te weinig clintz overzullen zijn om voor een veilling te gaan en dat dit alleen een makkelijkere manier is voor de echtrijkere spelers om nog meer duurdere CRs te verkrijgen Dan zou ik er tenslotte voor kiezen om als jullie Dan toch die crs willen verstrekken dit doen door 2crs per week ik de module van de gokkast te drukken (zoals UR ze vroeger via de weekbingo deed) maar dit heefd weer het nadeel dat het het spelen niet bevordert
10/20
DUCVatosLocos - Forum operator - Dutch Urban Crew Deutsch
Maandag 10/12/2012, 16:29

Zoals Rob zegt, enkel de rijken kunnen die prijzen betalen.

« Voorgaande12Volgende »

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals