Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Collectors, nieuw voorstel

vrijdag 07/12/2012, 14:28
Joannie_nl - Admin English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
20 berichten
Joannie_nl - Admin - Dutch Urban CrewEnglish - Vrijdag 07/12/2012, 14:28

We hebben een vrij eenvoudig idee dat jullie misschien wel bevalt. Voordat we het instellen, willen we graag weten wat jullie ervan vinden.

We brengen tegenwoordig regelmatig nieuwe Collectors in de game, via de DT en ELO. Ons idee is om bovendien Elke dag 5 Collectors in een veiling te zetten, met een uitgangsprijs van 1 Clintz en zonder grensprijs.
Met dit systeem zou de prijs van Cr’s (en met name de big Collectors) eigenlijk worden bepaald door de kopers, meer Dan door de verkopers.

Die Cr’s worden willekeurig gekozen, net als bij de DT’s.

Het aantal Collectors dat zo in omloop wordt gebracht is redelijk (de helft van wat we via de DT in omloop brengen), de impact zal zeker niet direct merkbaar zijn, maar op de lange duur hopen we dat dit systeem de prijs van de big Collectors zal reguleren.

Vertel ons wat je ervan vindt!
« Voorgaande12Volgende »

11/20
Cridler - Imperator - Harbingers of Ares English
Dinsdag 11/12/2012, 21:58

Ik vind dit idee gewoon slecht

zoals red rob al zecht alleen die gene die rijk zijn worden rijker !
dit moet UR niet doen
12/20
DUC Anonymous - Hero English
Woensdag 12/12/2012, 19:19

Ik vind het raar dat er iets nieuws verzonnen is en er niets gezegd is over de ideeën van Red Rob en Duc Edwin, Collecters via een pack die alleen verkrijgbaar is vanaf een bepaald level (lvl 50 was volgens mij het voorstel) en Dan gewoon verschillende levels van collecters maken:
Big 5 meest zeldzaam,
daarna die nu tussen 1 en 2/3 miljoen waard zijn, zeldzaam,
400.000 tot 1 miljoen "Uncommon"
en alles daaronder common.
Dan die pack een beetje redelijke prijs geven (100-200 credits ofzo?) en er Dan 1 CR in doen en verder niks.

Ze weggeven bij DM kan wel, maar Dan krijg je wel dat natuurlijk de spelers die duurdere kaarten kunnen krijgen meer kans hebben op de cr's en zo blijven de rijkere rijker en de armere armer, of zie ik dat verkeerd?
13/20
DUC-Arne - Legend - Dutch Urban Crew Deutsch
Donderdag 13/12/2012, 14:55

Cr's in packs klinkt goed
14/20
DUC Edwin - Master - Dutch Urban Crew English
Donderdag 13/12/2012, 17:19

Je kan bijv een soort t2 elo maken, met gebannde kaarten
15/20
DUC Bugan - Titan - Dutch Urban Crew English
Donderdag 13/12/2012, 18:33

Klinkt wel goed van DM en Packs
16/20
DUC Sven - Veteran English
Zondag 16/12/2012, 06:53

OMG MENSEN ZIJN JULLIE DOM? collectors, ja ik schrijf t uit collectors, zijn zo duur omdat ze niet via de winkel verkrijgbaar zijn, dus om Dan via packs te doen dat gaat gewoon niet werken, omdat er Dan zoveel meer in omloop komen dat collectors als jackie straks even duur zijn als gewone kaarten, dus Dan is het hele concept can COLLECTORS, ze verzamelen, in de prullenbak gegooid omdat ze Dan niet duurder zijn en makkelijk verkrijgbaar.
17/20
Red Rob - Moderator - E X C A L I B U R English
Zondag 16/12/2012, 23:04

BurningAsh, eens. Daarom zouden de prijzen van deze packs op 500 of zo moeten liggen.

Momenteel stijgen de BIG 5 enkele miljoenen per jaar. Dat betekend dat die prijzen harder stijgen Dan de collecties van de gemiddelde spelers. Gevolg is Dan dat mensen vanzelf zullen gaan afhaken want het uiteindelijk doel wordt Dan haast onbereikbaar.
18/20
DUC Sven - Veteran English
Maandag 17/12/2012, 06:13

Ik denk dat het een betere oplossing is om vaker big five aan events geven, of op andere manier big five weggeven zodat je ze niet kan kopen maar er echt je best voor moet doen, stel je voor iemand begint met spelen, koopt 1000credits als die begint, deed ik ook, begint meteen met een dj korr en een kerozinn, hij verkoopt die kerozinn en koopt een Junkz deck, Dan heb je iemand die nog niet gespeeld heeft met een beter deck Dan de gemiddelde speler
19/20
0_AAR - Legend - E X C A L I B U R English
Maandag 17/12/2012, 20:23

Het is een beter oplossing om BAM een maand alles stil te zetten zodat die Crs weer wat in prijs stijgen, ik Ben 15% van mn collectie kwijt, lol
20/20
skeelzrevenge - Veteran English
Dinsdag 18/12/2012, 16:52

Collectors verkopen in de winkel gaat in tegen het principe van collectors.
de veiling lijkt me eigenlijk ook niks, want zo kunnen nog steeds alleen de extreem rijken die dingen winnen.
Je zou ze nog beter weg kunnen geven aan 5 willekeurige personen die aan de volgende eisen voldoen:
1) minstens lvl 30
2) fair play waarde van minstens 99%
3)minstens X wedstrijden per week in de afgelopen 2 maanden (X een redelijk getal natuurlijk)
4) minstens 100 credits gekocht in de afgelopen maand
5) minstens 200 credits gekocht.
6) minstens 1 Collector bezitten.
7) account moet minstens 12 maanden oud zijn.

zo beloon je niet alleen degene met extreem veel clintz of degene die het meest echt geld uitgeefd aan UR. maar meer de actieve speler
enige aankoop van credits lijkt me echter wel reeël om als voorwaarde te stellen.

als je toch voor de veiling kiest lijkt mij een fairplay waarde minimum wel eerlijk. Dan moeten mensen tenminste ook echt fatsoenlijk spelen.

« Voorgaande12Volgende »

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals