Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Geef je mening over ontwikkelingen van Urban Rivals

donderdag 20/12/2012, 13:48
Joannie_nl - Admin English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
16 berichten
Joannie_nl - Admin - Dutch Urban CrewEnglish - Donderdag 20/12/2012, 13:48

We hebben veel ideeën om Urban Rivals te ontwikkelen en soms is het moeilijk om te weten wat jullie echt verwachten. Gelukkig hebben we daarvoor het forum.

Jullie opmerkingen over de verkoop van Collectors via veilingen hebben ons geholpen om een goed idee hierover te krijgen. We pauzeren dit project voor een tijdje, tot we een oplossing vinden voor de problemen die tijdens de discussie aan het licht kwamen. We willen de discussie vandaag voortzetten door 2 andere ideeën aan te snijden.

Bij de projecten die we nog in de kast hebben staan, zijn er 2 die we jullie voor willen leggen. We horen graag wat jullie ervan vinden, of jullie het ene belangrijker vinden Dan het andere of als we ons volgens jullie moeten concentreren op iets heel anders. Kortom: we willen graag jullie mening.

Het eerste project: een nieuwe spelmodus waarbij je kunt inzetten op je matches.
Hoe zou dat werken? De speler moet muntjes kopen met credits en kan deze muntjes inzetten op matches tegen andere spelers om meer muntjes te winnen. Een speler kan op elk moment alle muntjes of een deel ervan ruilen tegen credits. Prijs: 10 credits = 1000 muntjes.
Er zouden verder 3 niveaus om in te zetten zijn. Hoe hoger de inzet, hoe hoger de mogelijke winst.
Niveau 1: de twee spelers zetten 100 muntjes in. De overwinnaar wint 160 muntjes, de verliezer krijgt 10 muntjes. Bij gelijkspel winnen de twee spelers elk 85 muntjes. Kate neemt 30 muntjes (15%).
Niveau 2: de twee spelers zetten 500 muntjes in. De overwinnaar wint 850 muntjes, de verliezer krijgt 50 muntjes. Bij gelijkspel winnen de spelers elk 450 muntjes. Kate neemt 100 muntjes (10%).
Niveau 3: de twee spelers zetten 1000 muntjes in. De overwinnaar wint 1800 muntjes, de verliezer krijgt 100 muntjes. Bij gelijkspel winnen de spelers 950 muntjes. Kate neemt 100 muntjes (5%).
Als een speler opgeeft of laat verlopen, wordt dit beschouwd als verlies en wint de tegenstander.
Het deckformaat hierbij zou beperkt zijn, misschien niet ELO (hoewel dat ons eerste idee was), maar in elk geval een formaat waarbij de kaarten die het evenwicht het meest verstoren worden uitgesloten.

Tweede project: een herziening van het design van de kaarten van de personages.
De kaarten zijn al heel lang niet veranderd en we willen ze graag vernieuwen. We willen vooral de clan en de zeldzaamheid laten opvallen, maar daarbij wel de leesbaarheid bewaren. Mogelijk een achtergrond achter het personage toevoegen. Zeg ons wat je vindt van de huidige kaarten en van het idee ze te bewerken.

Ziezo, jullie zijn aan het woord!
« Voorgaande12Volgende »

2/16
Red Rob - Moderator - E X C A L I B U R English
Donderdag 20/12/2012, 13:52

Om eerlijk te zijn wordt ik van beide ideeen niet echt enthousiast.
Ik zou graag een nieuw format zien maar niet een met muntjes. Daar ligt de kracht volgens mij ook niet van UR.
De achtergrond veranderen is leuk maar heeft weinig toegevoegde waarde, sterker nog misschien vertraagd het het spel zelfs.

Misschien is het een idee om wel een forum te openen voor alle suggesties richting Urban Rivals. Er zijn veel mensen die spelen en dus ook veel mensen met ideeen.

Zodoende hoeven jullie het ook allemaal niet zelf te verzinnen.
3/16
Joannie_nl - Admin - Dutch Urban Crew English
Donderdag 20/12/2012, 14:18

@Red Rob: bedankt voor je mening. Nieuwe ideeën mogen hier ook (vinden jullie dat we ons op iets heel anders moeten concentreren?), wordt allemaal doorgegeven
4/16
DUC-Tinewenn - Legend - Dutch Urban Crew English
Donderdag 20/12/2012, 16:55

Ben het eigenlijk wel eens met Red Rob. beide ideeën spreken me niet heel erg aan. Een forum voor suggesties zou wel handig zijn, maar Dan moet je wel opletten dat er geen pagina lange discussies ontstaan. Een soortgelijk "suggesties voor de ur staf" topic hebben we nu ook binnen DUC opgezet, Dan kunnen we de bruikbare in één keer richting de staf sturen
5/16
DUC Edwin - Master - Dutch Urban Crew English
Donderdag 20/12/2012, 18:19

Ik vind eigenlijk dat die Kate wel heel veel afpakt en dat muntjes systeem... Zo word het echt een geldtrekker, dat muntjessysteem. ik heb daar niet zo veel mee.
en dat veranderen van de kaarten is ook niet echt nodig... ze zijn nu perfect.

als jullie toch een nieuwe room willen doe maar iets van elo extended ofso.
6/16
DUCVatosLocos - Forum operator - Dutch Urban Crew Deutsch
Donderdag 20/12/2012, 21:11

Dat idee van die muntjes lijkt me wel leuk, enkel Kate die ons afperst trekt op niks, Kate is zo al rijk genoeg. bij niveau 1: de twee spelers zetten 100 muntjes in. De overwinnaar wint 160 muntjes, de verliezer krijgt 10 muntjes. Bij gelijkspel winnen de twee spelers elk 85 muntjes. Kate neemt 30 muntjes (15%). stel ik speel 5 matches in deze zaal, ik win 3 matches en ik verlies de 2 andere matches, Dan krijg ik 160+160+160+10+10 = 500 muntjes. buy-in is 5 x 100 muntjes= 500 muntjes. met andere woorden, de enigste die hier beter van word in mijn ogen is Kate
7/16
hotshots999 - Titan - UNIQUE-NL English
Donderdag 20/12/2012, 21:54

Eerste project : Ben ik het eigenlijk eens met DUCvatoslocos kate pakt teveel in mijn ogen
die rekensom zegt genoeg 160+160+160+10+10 = 500 ,maar alleen een nieuwe spelmodus zonder de muntjes
zou in mijn ogen Dan beter zijn

Tweede project : Het design van de kaarten herzien of toevoegingen van de zeldzaamheid en/of clan
is wel een goed idee of leuk project maar vind als het Dan toch als in het vat zit zoiezo Dan wel gebeuren
8/16
Vrijdag 21/12/2012, 10:17

Wat ik graag zou willen zien zijn een aantal dingen:
- Een klok ergens aanwezig op de site, UR tijd. Dan Ben je ook direct af van het maken van afspraken verdeeld over diverse tijdzones
- De mogelijkheid om kaarten in een "veilige modus" te zetten. Als je veel handelt en je wilt je deck laden op een gegeven moment laden, krijg je een fout melding en is je deck kwijt. Als je nu kaarten in een veilige modus kan zetten, Ben je hiervan verlost.
- De mogelijkheid om mee te kijken bij andere battles. Zodoende worden events misschien nog aantrekkelijk omdat je Dan inzicht kan krijgen in de speelwijze van je tegenstanders of een prachtige finale kan aanschouwen.
- De mogelijkheid bieden om notities te maken bij andere spelers. Voorbeeld, als ik speel tegen Vatoslocos, kan ik een notitie maken: standaard opening 2 of altijd split 50 50.
- Een nieuw format naast de bestaande formats. Voorbeeld een dagelijks toernooi met wisselend format. Ja, dit kan ook bij een event maar Dan dagelijks x keer een toernooi.

Dit zijn even de eerste ideeen die bij mij opkomen, hopelijk volgt de rest van de NL community.
9/16
-2BAD- - Legend - TrAitorzZz English
Vrijdag 21/12/2012, 18:23

Ok ook ff me zegje doen !!
muntjes = nee (wordt alwel duidelijk uitgelegd hierboven)
design kaarten =ok zolang het maar geen onnodige vertraging in battles oplevert !! tijd is belangrijk !!
hoe = nog over aan het nadenken maar iets met de randen van de kaarten ??
tijd in beeld =ok maar danwel met ook de tijd van de tijdzone erbij ga echnie de hele tijd zelf omrekenen.
veilge modus = klinkt goed al Ben ik me deck nog nooit kwijtgeraakt. (maar heb er ookniet zoveel)
ik zou wel tegelijk decks willen bouwen en battlen anngezien ik meerdere schermen open heb staan heb nog veel tijd over met soms slome matches!!
meekijken = lijkt me leuk vooral van sommige finaleevents !!
notities = zolang een ander ze niet kan lezen prima
nieuw format = tjah keuze genoeg aan verschillende sterrenlevels lijkt me ( 16 t/m 50 verzin maar wat pas me wel aan als het me wat lijkt )
vindt wel dat activiteit ook wel es beloont mag worden (een soort van memoriespel met CR's . je wint Dan een kaart als je twee dezelfde omdraaials je bv level 100 wordt en bij 200 een wat duurdere en bij 300 een van de BIG5
ook zou ik de chat op een vaste plek open en dicht willen kunnen doen ik denk hierbij aan de plek rechts boven in het scherm dat is nu leeg tussen de gevechten en switch van modus wil ik het liefst doorlezen aangezien er soms een boel info/onzin bij ons in t gilde passeert !
voor de rest Ben ik nu nog redelijk tevree over jullie UR
10/16
Maandag 31/12/2012, 14:28

Niemand meer ?

« Voorgaande12Volgende »

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals