Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Geef je mening over ontwikkelingen van Urban Rivals

donderdag 20/12/2012, 13:48
Joannie_nl - Admin English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
16 berichten
Joannie_nl - Admin - LOST in UrbanEnglish - Donderdag 20/12/2012, 13:48

We hebben veel ideeën om Urban Rivals te ontwikkelen en soms is het moeilijk om te weten wat jullie echt verwachten. Gelukkig hebben we daarvoor het forum.

Jullie opmerkingen over de verkoop van Collectors via veilingen hebben ons geholpen om een goed idee hierover te krijgen. We pauzeren dit project voor een tijdje, tot we een oplossing vinden voor de problemen die tijdens de discussie aan het licht kwamen. We willen de discussie vandaag voortzetten door 2 andere ideeën aan te snijden.

Bij de projecten die we nog in de kast hebben staan, zijn er 2 die we jullie voor willen leggen. We horen graag wat jullie ervan vinden, of jullie het ene belangrijker vinden Dan het andere of als we ons volgens jullie moeten concentreren op iets heel anders. Kortom: we willen graag jullie mening.

Het eerste project: een nieuwe spelmodus waarbij je kunt inzetten op je matches.
Hoe zou dat werken? De speler moet muntjes kopen met credits en kan deze muntjes inzetten op matches tegen andere spelers om meer muntjes te winnen. Een speler kan op elk moment alle muntjes of een deel ervan ruilen tegen credits. Prijs: 10 credits = 1000 muntjes.
Er zouden verder 3 niveaus om in te zetten zijn. Hoe hoger de inzet, hoe hoger de mogelijke winst.
Niveau 1: de twee spelers zetten 100 muntjes in. De overwinnaar wint 160 muntjes, de verliezer krijgt 10 muntjes. Bij gelijkspel winnen de twee spelers elk 85 muntjes. Kate neemt 30 muntjes (15%).
Niveau 2: de twee spelers zetten 500 muntjes in. De overwinnaar wint 850 muntjes, de verliezer krijgt 50 muntjes. Bij gelijkspel winnen de spelers elk 450 muntjes. Kate neemt 100 muntjes (10%).
Niveau 3: de twee spelers zetten 1000 muntjes in. De overwinnaar wint 1800 muntjes, de verliezer krijgt 100 muntjes. Bij gelijkspel winnen de spelers 950 muntjes. Kate neemt 100 muntjes (5%).
Als een speler opgeeft of laat verlopen, wordt dit beschouwd als verlies en wint de tegenstander.
Het deckformaat hierbij zou beperkt zijn, misschien niet ELO (hoewel dat ons eerste idee was), maar in elk geval een formaat waarbij de kaarten die het evenwicht het meest verstoren worden uitgesloten.

Tweede project: een herziening van het design van de kaarten van de personages.
De kaarten zijn al heel lang niet veranderd en we willen ze graag vernieuwen. We willen vooral de clan en de zeldzaamheid laten opvallen, maar daarbij wel de leesbaarheid bewaren. Mogelijk een achtergrond achter het personage toevoegen. Zeg ons wat je vindt van de huidige kaarten en van het idee ze te bewerken.

Ziezo, jullie zijn aan het woord!
« Voorgaande12Volgende »

11/16
-2BAD- - Colossus - TrAitorzZz English
Donderdag 17/01/2013, 09:23

Jawel maar hoef alles tochnie in 1bericht proppen ik merk dat de mobiele app ook wat verbetering kan gebruiken zoals nu dat ik er geen nightmarepack kan kopen ook de verwijzing naar events en decks in de berichtenbox zijn niet t pakken te krijgen. en ik zou van urstaf op het spelersforum graag een mening horen over de hier ontstane ideeen !! ik krijg nu t idee dat dit een vergeethoekje wordt net als HOF !!
12/16
Red Rob - Moderator - E X C A L I B U R English
Woensdag 23/01/2013, 13:49

Touche!
13/16
0_AAR - Legend - E X C A L I B U R English
Donderdag 24/01/2013, 17:33

Spectator mode en daar Dan op in kunnen zetten lijkt me echt geweldig tof

dus met anderen meekijken haha
14/16
Donderdag 21/02/2013, 20:23

Ik vindt en denk dat er wel enkelen mijn mening delen dat die chat nu toch es een x voor elkaar gemaakt kan worden t lijkt regelmatig een blanco pagina
Komop UR dit probleem speelt alwat jaren en het is voor de vele events en onderling gebral niet te vergeten wel zo belangrijk dat deze optimaal en dus niet minimaal werkt !!
I KNOW YOU CAN !!!
15/16
DVC-Angel - Imperator - Les diablotins venu du ©iel English
Vrijdag 05/04/2013, 14:23

Ik vind het helemaal niks meer hier,toernooi veranderd en alles hier.
ga lekker zo door denk dat er Dan wel minder mensen nog komen.
Kan met geen 1 deck meer een toernooi in vanaf vandaag geen cent zien jullie meer van me en,Dan hierboven
ook al niks dat gedoe met muntjes
16/16
Dinsdag 03/09/2013, 18:55

Weinig klachten om de chat de laatste tijd dus bedankt ur pffff moest ff zoeken voordat ik deze topic weergevonden had !! misschien op de 1e pag bij de vaste topics drukken voordat het jaar om is en de topic voorgoed sluit !! owja voordat ik het vergeet een beloning voor de weekelijkse BPpoints zou ook wel leuk zijn en spelers meer gang te geven hier !!

« Voorgaande12Volgende »

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals