Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Nieuw! Modus DUEL!

Nieuw! Modus DUEL!
woensdag 27/02/2013, 15:28
elocau - Admin English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
15 berichten
Nieuw! Modus DUEL!
elocau - Admin - Clint StaffEnglish - Woensdag 27/02/2013, 15:42

Kom het opnemen tegen Kate in de nieuwe gamemodus DUEL en win kaarten en gevechtspunten! Elke dag start Kate 3 uitdagingen: neem het tegen haar op en win kaarten in omloop. Als je in vorm bent, kun je doorgaan het tegen haar op te nemen nadat je de 3 dagelijkse kaarten hebt gewonnen om gevechtspunten te winnen.Elke 24u zijn er 3 nieuwe uitdagingen beschikbaar en zijn er nieuwe kaarten in omloop te winnen. Klik hier en ga de uitdaging aan!

De modus Duel is momenteel beschikbaar in bèta. We bekijken aandachtig wat er gebeurt en afhankelijk van de resultaten (aantal spelers, aantal matches, invloed op de markt, enz.) zullen we zien of we hem moeten behouden, aanpassen of weghalen.

bewerkt door elocau woensdag 27/02/2013, 15:42
« Voorgaande12Volgende »

11/15
DUC-Dennis - Legend - Dutch Urban Crew English
Zaterdag 02/03/2013, 14:28

Warde van de kaarten mag best iets omhoog als je op niveau 3 een Negodz wint word je ook neit blij van ;P
12/15
Neptunes Dog - Master - Protectors of Neptune Deutsch
Maandag 25/03/2013, 16:59

Ik vind het nogal raar.
De kans dat ik win tegen Kate is minimaal. Als ik 3 pillz, Dan speelt zij er 4. Dan denk ik: ik speel er 5, Dan win ik zeker. Maar toevallig speelt zij er 6. Het is niet toevallig sinds de modus duel bestond had ik het altijd wel één of twee keer per dag, maar nu bijna constant. Aangezien ik daardoor veel verlies en de kaarten niet veel waard zijn is duel ( voor mij ) geen goeie modus meer.
13/15
DUC Edwin - Hero - Dutch Urban Crew English
Dinsdag 26/03/2013, 14:35

Ik heb bovenstaande dus totaal niet. Kate gaat bij mij altijd eerste ronde all in of bijna allin. dus ik vind het wel een fijne modus om wat kaarten mee te pakken
14/15
DUC-Tinewenn - Legend - Dutch Urban Crew English
Woensdag 27/03/2013, 12:36

Kleine tip: als je 2 of meer Roots in je draw hebt gaat kate de eerste ronde (vrijwel) all in. (hangt dus af van de soa bonus denk ik)
15/15
HarleyxQuinn - Hero - Harbingers of Ares English
Vrijdag 29/03/2013, 16:59

Das hetzelfde met La Junta

« Voorgaande12Volgende »

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals