Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Het Toernooi der Kampioenen is aangekondigd!

vrijdag 22/03/2013, 17:11
Boing - Legend English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
5 berichten
Boing - Legend - Clint StaffEnglish - Vrijdag 22/03/2013, 17:11

Als voor jou de kunst van het bluffen geen enkel geheim inhoudt, het bouwen van een Deck echt kinderspel is geworden en het verpletteren van je tegenstanders gewoon routine is, Dan is het Toernooi der Kampioenen geknipt voor jou!

Kom het opnemen tegen de beste spelers van Urban Rivals in een razende competitie die plaatsvindt van 25 t/m 30 maart en die iedereen laat zien wie de Boss van Clint City is!

Er zijn veel prijzen te winnen.

WANNEER EN WAAR?
Kwalificaties: van maandag 25-03 t/m vrijdag 29-03 voor iedereen in de Standaard DT

Toernooi der Kampioenen: in de eventzaal The Champions Tournament (Standard) op zaterdag 30-03 tussen 14:00 (GMT+1) en 20:00 (GMT+1)

WIE? 128 spelers.
De top 2 van elk Standaard DT wordt vanzelf gekwalificeerd. Als een speler die al is gekwalificeerd, nogmaals een top bereikt, wordt de volgende speler gekwalificeerd in zijn plaats.
Van maandag t/m donderdag worden er dagelijks 2 extra spelers uitgeloot uit degenen die de top 150 van een Standaard DT hebben behaald op die dag. De 8 laatste gekwalificeerde spelers worden op deze wijze aangewezen.

HOE?
Kwalificaties: Normaal Standaardformaat:
Toernooi der Kampioenen: Het Toernooi der Kampioenen is in Standaardformaat 27* met kaarten die zijn verboden door de organisatoren (hier te zien).

DONATIES:

1e: Cr naar keuze + de mogelijkheid de naam van je keuze aan een toekomstig personage van Urban Rivals te geven (in overeenstemming met de staf)
2e: Cr naar keuze
3e: Cr naar keuze (max. prijs: max. 200.000 Clintz) + 100 Credits
4e: Cr naar keuze (max. prijs: max. 100.000 Clintz) + 100 Credits
5e t/m 8e: Cr naar keuze (max. prijs: max. 50.000 Clintz) + 100 Credits
Top 16: 100 credits
Top 32: 60 credits
Top 64: 40 credits
Deelname aan de 7 ronden: 20 Credits (niet samen te voegen met de andere prijzen)
(De prijzen zijn niet samenvoegend. Bijv.: een speler die 60 credits wint omdat hij bij de top 32 hoort, wint geen 40 credits omdat hij ook bij de top 64 hoort.)

Extra informatie in de eventzaal: The Champions Tournament (Standard)

De spelers worden automatisch toegevoegd aan het evenement gedurende de kwalificatieweek.

Het Toernooi der Kampioenen wordt georganiseerd volgens het Zwitsers systeem + Finalefase voor de 8 beste spelers uit de ronden. Elke ronde duurt 20 minuten met 10 minuten pauze om de confrontaties voor de volgende ronde samen te stellen.
7 ronden van 2 winnende partijen (Bo3) bieden de mogelijkheid om de 8 spelers voor de finalefase aan te wijzen.

De Finalefase is in de vorm van directe eliminatie. De 1e speler uit de ronden neemt het op tegen de 8e, de 2e tegen de 7e en zo verder. Zo worden de 1/4 en de 1/2 in Bo3 (2 winnende partijen) gespeeld, evenals de Finale en de plaats van de 3e in Bo5 (3 winnende partijen)

REGLEMENT :
Om de organisatie en de dynamiek van het Event eenvoudiger te maken:
De spelers die niet ingelogd (of onzichtbaar) zijn en die hun match niet hebben gespeeld, kunnen worden gediskwalificeerd.
Bij geschilpunten behouden de organisators zich het recht voor om beslissingen te nemen volgens de informatie die ze over het probleem hebben ontvangen.

Gediskwalificeerde spelers ontvangen geen prijs voor deelname.

Doe mee aan de kwalificaties in Standaard DT...
... en neem deel aan het Toernooi der Kampioenen!

2/5
s1mcas - Veteran English
Zondag 24/03/2013, 19:39

Wouw ik zou graag meedoen aleen ik weet dat ik toch niet eens in top 64 kom, ik zou graag een karacter zien met naam naar keuze ik heb het in 2 seconde na het lezen al in me hoofd jammer dat het nooit zal gebeuren :c
3/5
atjedezwerver - Master - WAR ACADEMY English
Maandag 25/03/2013, 15:19

Lijkt me leuk
4/5
poepiebot - Senior English
Dinsdag 26/03/2013, 08:04

Lijkt me ook wel leuk maar dadelijk Ben ik niet goed genoeg
5/5
DucShineyStar - Senior English
Donderdag 28/03/2013, 14:29

Hoe kan je hier aan meedoen?

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals