Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Een nieuwe winkel

Een nieuwe winkel
dinsdag 09/04/2013, 11:10
elocau - Admin English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
12 berichten
Een nieuwe winkel
elocau - Admin - Clint StaffEnglish - Dinsdag 09/04/2013, 11:10

Vanaf nu kun je een eenvoudigere, duidelijkere en nog grotere winkel ontdekken. We hebben de aanbiedingen gesorteerd en jullie hebben voortaan de keus uit 3 packs: New Blood (40 credits) met 7 personages van de 50 nieuwste met gegarandeerd 1 zeldzaam personage, Elite (40 credits) met 7 personages van 4 clans naar keuze met gegarandeerd 1 zeldzaam personage en Ultimate (70 credits) met 7 personages van 4 clans naar keuze met gegarandeerd 3 zeldzame personages.Ga snel naar de winkel om deze nieuwe packs te ontdekken.
« Voorgaande12Volgende »

11/12
DUC Edwin - Hero - Dutch Urban Crew English
Woensdag 10/04/2013, 08:01

Linksonderin hij de packs kan je switchen naar de oude packs. Lezen jongens!
12/12
BadDark2 - Veteran English
Woensdag 17/04/2013, 15:10

Opzich vind ik dit een verbetering. kan nu veel sneller kaarten krijgen uit die packs die ik nodig heb of die ik verkoop. had uit die van 70 credits voor meer Dan 120k aan clintz. (kalindra,Ghumbo,Dregn) en nog wat losse kaarten zoals Ayah en kaarten van 3k.

« Voorgaande12Volgende »

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals