Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Donder in de ring

Donder in de ring
vrijdag 17/05/2013, 11:28
Espectroscuro - Admin English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
12 berichten
Donder in de ring
Espectroscuro - Admin English - Vrijdag 17/05/2013, 11:28

Iedereen vraagt zich van alles af over die vredestichters die nergens vandaan lijken te komen. Op de top van de Pile Tower, het gebouw waar eeuwig aan wordt gebouwd, vind je het antwoord! Je ziet er de nieuwelingen de bandieten en andere stijfkoppen van Clint City uitdagen voor sensationele gevechten. In de ring laat Wonder Lana haar tegenstanders door de lucht vliegen terwijl Zapatino ze met kopstoten de lucht in stuurt. El Matador zet ze op de grond met zijn beroemde Megacrusher om Pandagran het werk te laten afmaken met een verwoestende rodeo. De Huracan staan klaar om los te breken!
Je vindt deze personages in de packs in de winkel
Er zijn 5 nieuwe missies toegevoegd. Je vindt ze in de lijst met Newblood-missies door te klikken op de tab Missies.
« Voorgaande12Volgende »

11/12
mikmans59 - Imperator English
Vrijdag 17/05/2013, 23:30

@HeartBeatZ als ik jou was zou ik het onderwerp vraag en aanbod nog eens doornemen voordat je boos wordt.
Mijn algemene indruk van de clan: @DUC-xCr4zy zeker waar in combo met Jungo, misschien ook nog met Pussycats.
Verder lijkt het me logisch dat de bonus bij training wordt uitgeschakeld, zoals Vortex.
Ik Ben wel bang dat er veel ELO-bans zullen zijn omdat ze zo'n enorme voordeel hebben met de 1e aanval +14.
Eigenlijk wil ik nog wachten tot er meer kaarten uitkomen, want nu kan je er nog niet eens een full Huracan deck van maken.
Vond je dit nuttig? Evalueer mij Dan
12/12
HeartbeatZ - Senior - NextkillZ English
Zondag 19/05/2013, 13:31

Beter komen er over een weekje nu, weer 2 dure.. Dan koop ik die.. heb ze nu allebij gekocht en ze dalen achh maakt niet uit..

Ik maak pro Jungo-Huracan deck

Hoop dat er nieuwe jungos omen en huracans die veel waard zijn.. Heb nu Ongh-Slyth cr-Pandagran-Kreen Cr- El Matador

« Voorgaande12Volgende »

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals