Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Justice For All

Justice For All
vrijdag 21/06/2013, 11:47
Espectroscuro - Admin English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
4 berichten
Justice For All
Espectroscuro - Admin - Le p0tagerEnglish - Vrijdag 21/06/2013, 11:47

Het opgetogen karakter van de gevechten van de Pile Tower heeft vaak de neiging de plaats vrij te laten voor een algehele wanorde.
Om ervoor te zorgen dat dit niet aanhoudt, is er speciaal vanuit Los Santos een bemiddelaar gekomen om de orde te herstellen! Het is uit met de stoten onder de gordel en de molotovcocktails die met alle winden worden mee gegooid. Magistrado Ld aarzelt niet de ring in te gaan om de strijders uit elkaar te halen en ze te scheiden met zijn Low Axe Handle Smash!

Magistrado Ld is een legendarisch personage dat uitsluitend beschikbaar is door missies die bij hem horen uit te voeren. Om dit personage te verkrijgen, moet je zijn laatste missie vrijspelen voor 5 augustus.

2/4
DUC-Tinewenn - Legend - Dutch Urban Crew English
Vrijdag 21/06/2013, 13:28

OK KAN DIE UPDATE EVEN HEEL SNEL WORDEN TERUGGEDRAAID?!?!?!?!?

dit is echt compleet ruk wat vanochtend is veranderd aan het spel. Er was geen topic van de update dus ik zet het hier maar neer.

Ik mag duel niet meer in om de een of andere reden, alle tekst is ineens in het engels terwijl nederlands als taal staat geinstalleerd, ik kan in mijn verzameling van de kaarten de macht en bonus niet meer zien, er er loopt bij alle gevechten allemaal tekst door het beeld over moed revenge Enzo.

Kan alles aub snel worden terug gezet zoals het was voor vanochtend?
3/4
duc-shema-zen - Master English
Vrijdag 21/06/2013, 17:39

Deze kaart heeft gewoon swag
4/4
DUC-DarkPulse - Titan English
Zaterdag 22/06/2013, 09:41

Haha, ik hoefde alleen maar de 5e missie te doen; die was al gelijk unlocked

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals