Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

De UR update van vanochtend

vrijdag 21/06/2013, 13:45
DUC-Tinewenn - Legend English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
2 berichten
DUC-Tinewenn - Legend - Dutch Urban CrewEnglish - Vrijdag 21/06/2013, 13:45

Ik weet niet waaraan de ur-staf zat toen ze de update van vanochtend bedachten maar duidelijk niet bij de spelers van dit spel.

Ik mag duel niet meer in om de een of andere reden, alle tekst is ineens in het engels terwijl nederlands als taal staat geinstalleerd, ik kan in mijn verzameling van de kaarten de macht en bonus niet meer zien, er er loopt bij alle gevechten allemaal tekst door het beeld over moed revenge Enzo.

Hoop dat ze de update snel terugdraaien zodat mensen weer normaal dit spel kunnen spelen

PS. dit bericht staat hier omdat er niet echt iets van een algemeen forum is dat niet direct iets meer een specifieke modus te maken heeft

2/2
DUC-Tinewenn - Legend - Dutch Urban Crew English
Vrijdag 21/06/2013, 13:58

En een uitleg over de verandering en vooral de waarom zou ook wel handig zijn geweest ....

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals