Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Vermisten

Vermisten
maandag 09/09/2013, 11:27
Espectroscuro - Admin English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
9 berichten
Vermisten
Espectroscuro - Admin English - Maandag 09/09/2013, 11:27

Van de ene op de andere dag was Kalindra niet meer thuis en ze liet haar clan achter in ontreddering. Brok is kalm maar ongerust, hij Kent haar goed en weet dat er iets belangrijks aan de hand moet zijn, vanwege het feit dat ze het er tegen niemand over heeft gehad. Zou het toeval zijn, dat haar vertrek tegelijk valt met dat van Emeth? Het opmerkelijke personage is verdwenen van zijn post en dat lucht de rest van de Junta op!

Vanaf maandag 16 september zullen Emeth en Kalindra niet meer verkrijgbaar zijn in de packs in de winkel. Spelers die ze al in hun bezit hebben, kunnen ze gewoon blijven gebruiken. De verkoop op de Markt van deze twee personages is geblokkeerd tot woensdagochtend 11 september.

2/9
atjedezwerver - Master - WAR ACADEMY English
Maandag 09/09/2013, 15:03

Komen ze wel terug?
3/9
DUC-BIZZ - Novice English
Maandag 09/09/2013, 19:19

De prijzen zijn spanend
4/9
willembee - Hero - UNIQUE-NL English
Maandag 09/09/2013, 19:44

Ben 11 september jarig, kheb ze beiden, leuk cadeautje dit
5/9
DUC-BIZZ - Novice English
Maandag 09/09/2013, 20:08

Ja het zijn gewoon nieuwe crs
6/9
DUC-Tinewenn - Legend - Dutch Urban Crew English
Dinsdag 10/09/2013, 18:39

Wel nice kalindra als cr, was er een goeie kandidaat voor, emmeth ook wel redelijk. 2 goede kaarten cr geworden, ook weer eens wat anders
7/9
duc-shema-zen - Master English
Vrijdag 13/09/2013, 20:35

Yes ze worden cr yes yes yes
8/9
Pat-Nick - Master - NextkillZ English
Zondag 15/09/2013, 16:15

Aaaaaaaaahhhh ik zat te wachten op de Cr van Frozn, maar juist kalindra had ik niet... wat blijkt, Emeth heb ik wel /
9/9
DUC-T-Sar22 - Imperator - Dutch Urban Crew English
Maandag 16/09/2013, 00:40

Ik zie nog geen cr agter de naam staan lol

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals