Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Waarom worden wij genegeerd?

woensdag 11/12/2013, 17:42
DUC B0SSie - Legend English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
8 berichten
DUC B0SSie - Legend - Dutch Urban CrewEnglish - Woensdag 11/12/2013, 17:42

Ik hoop dat de moderators dit bericht doorlaten want het is bedoeld als opbouwende kritiek en om UR levend te houden!

Jaren hebben wij als Dutch Urban Crew en nog enkele andere grote gildes ons stinkende best gedaan actief te zijn en punten te verzamelen. Al vele maanden blijkt dat voor niets te zijn geweest aangezien de UR staff geen mogelijkheid ziet het "nieuwe" gildebeleid, dat al meer Dan een jaar geleden is ingevoerd naar mijn weten, te handhaven.

We zijn het meest actieve gilde van de NL community maar we staan niet eens bij de top 5 van activiteit in de gilde ranking. En waarom? Omdat we al het maximum hebben behaald in het verleden. Geldt niet alleen voor ons natuurlijk maar voor nog een heel aantal NL/BE gildes.

Kortom: Het bijeenhouden van een supergilde wordt niet langer beloond en de UR staff doet er helemaal niets aan!

Dit kan absoluut niet en dat weten de UR staff ook, maar verzin Dan een oplossing en geef ons waar voor ons geld!

Wat kunnen of mogen wij verwachten?

2/8
DUC B0SSie - Legend - Dutch Urban Crew English
Woensdag 11/12/2013, 23:37

Ah ik heb hem gevonden:
http://www.urban-rivals.com/community/forum/?mode=viewsubject&id_subject=1972582&language=2
Dat maakt e.e.a. wel een stuk duidelijker denk ik.
3/8
Zondag 19/01, 02:17

Ach ja, de titel van dit topic zegt denk ik al genoeg he!
4/8
Red Rob - Moderator - E X C A L I B U R English
Woensdag 26/02, 17:25

Lol, niet genegeerd maar de aanwezigheid van staff op het NL forum is beperkt vanuit de admins.
5/8
0_AAR - Legend - Wise Men Distracted English
Donderdag 27/02, 14:35

Reactie duurde slechts tweeënhalve maand... hoezo negeren
6/8
DUC Hy4Go - Titan - Dutch Urban Crew English
Dinsdag 18/03, 19:54

Lol

Statement verduidelijkt denk ik
7/8
Joannie_nl - Admin - LOST in Urban English
Donderdag 17/04, 10:38

Jullie worden niet genegeerd, absoluut niet, en meningen over de game, de site, de opzet zijn meer Dan welkom - dat is ook de reden dat er bij wijzigingen of ideeën steeds een bericht hier in het forum komt met de vraag wat jullie vinden... helaas zijn de reacties van de NL community daarop minimaal en komt er ook bij de klantenservice heel weinig binnen aan ideeën, meedenken, wat Dan ook...

Sommige zaken kosten nu eenmaal tijd en sommige bugs zijn zeer hardnekkig - maar er wordt achter de schermen wel aan gewerkt, dus blijf gewoon melden, schrijven, roepen... er wordt écht iets mee gedaan - ik kijk dagelijks of er op het forum iets staat wat doorgegeven moet worden, maar dat is dus maar heel weinig wat de NL community betreft.

Mooi trouwens, dat er een paar NL winnaars bij de Coliseum-formaten zaten
8/8
Gisteren op 10:28

Bedankt voor je reactie Joannie en natuurlijk geloof ik wat je hier zegt. Maar Dan zou het wel handig zijn als er hier Dan een klacht o.d. gepost wordt dat er Dan ook een reactie komt zodat wij weten hoe jullie erin staan en/of er iets mee gedaan wordt.

Het verhaal over het niet werkende gilde systeem speelt nu al zo lang dat er niet bijster veel geloofwaardigheid meer is of dit op korte termijn wordt verbeterd.

Succes!

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals