Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Voor vragen ivm het spel kun je mij contacteren

woensdag 10/01/2007, 10:13
1f-eddy69 - Legend Deutsch

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
89 berichten
1f-eddy69 - Legend - FairplayDeutsch - Woensdag 10/01/2007, 10:13

Hallo,
Indien u vragen mocht hebben over Urban Rivals kun je mij contacteren en ik zal je zo goed mogelijk proberen te helpen
Eddy
« Voorgaande123456789Volgende »

81/89
{MR} Bobbe - Novice Deutsch
Dinsdag 26/10/2010, 21:18

Kan je leaders verkopen en goe ruil je met dit spel???
82/89
ItZMe_Rt - Titan - 2 Furious English
Woensdag 27/10/2010, 13:49

Jah je kan leaders verkopen,Ruilen kan ook maar het is wel met risico je moet je alle bij bij priveverkoop de kaart voor 50 clintz aan elkaar geven de risico is wel dat als hij je kaart heeft en hij geeft zijn kaart niet dat je bent opgelicht en hier kan je volgens mij niks aan doen wand je hebt hem er toch zelf voor 50 neergezet
83/89
Matthias199911 - Senior Deutsch
Woensdag 27/10/2010, 20:07

Hey
ik heb geen idee hoe jein de verlaten hangar komt.
kun jij me helpen
84/89
Woensdag 27/10/2010, 21:56

Je moet lvl 10 zijn en een deck hebben waar je personages hebt die nog niet max niveau zijn
85/89
L-Spore - Senior - UR Alround English
Vrijdag 29/10/2010, 19:39

Eddy,

Ik heb per ongeluk een deck geladen ik wil dat het deck verwijdert wordt, zodat ik weer met al mijn kaarten kan spelen.
Heeft u daar een oplossing voor??????????? Ik hoop van wel!!!!!!!!!!!

Alvast bedankt,
L-Spore
86/89
Witcher10 - Master English
Vrijdag 29/10/2010, 20:21

Wat doe je met mission points?
87/89
Vrijdag 29/10/2010, 21:25

@Spore
wat bedoel je presies bedoel je dat je nu een deck hebt die je niet wilt hebben ?
Dan moet je gwn bij mijn verzameling op mijn deck drukken Dan staan er alle kaarten die je gebruikt onder de kaart staat dit personage verkopen en daar onder met rood verwijder van deck Dan druk ej daar op en Dan gebruik je nem niet maar Dan druk je weer op mijn verzameling en Dan doe je net zelfde met de kaarten die je der in wilt zetten maar Dan stata er in het groen in deck zetten ,
Als je een deck helemaal wilt verwijderen omdat je nem opgeslagen hebt druk je op wissen bij mijn verzameling

@Witcher
Mission points is eigenlijk niks belangerijks mensen kunnen der alleen aan zien hoefeel missies je gehaald hebt en hoefeel punten je hebt, en je krijgt er wel respect voor als je veel hebt

Ik hoop dat k jullie vragen goed beantwoord heb

mvg:mhejert
88/89
L-Spore - Senior - UR Alround English
Zaterdag 30/10/2010, 10:43

@-2F-mhejert,

Ik heb dit ge probeert maar als ik het wis is 't er nog steeds!!!

Ik bedoel dat ik dat deck heb geladen maar nu kan ik niet meer met mijn andere personages spelen, ik wil graag dat het deck verwijderd woordt maar dat ik wel met de personages kan spelen die in 't deck zitten.
Hopelijk heb jij daar ook een antwoord op!

L-Spore
89/89
powderfingers - Titan - TrAitorzZz English
Zaterdag 30/10/2010, 14:21

Wanneer je belangrijke vragen hebt over het spel kan je altijd contact opnemen met de Nederlandse moderatoren:
-Meesters- of powderfingers

Probeer je vraag zo goed mogelijk te formuleren!
Dan zullen wij zo snel mogelijk een antwoord geven!

« Voorgaande123456789Volgende »

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals