Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Verkopen

Verkopen
woensdag 20/06/2007, 08:43
1f-eddy69 - Legend Deutsch

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
26 berichten
Verkopen
1f-eddy69 - Legend - FairplayDeutsch - Woensdag 20/06/2007, 08:43

Veel spelers willen hun kaarten verkopen via veiling.
Dat mag maar enkele regels dienen gerespecteerd te worden :
- Als men een veiling start loopt men het risico dat de kaart te goedkoop verkocht wordt.
Het is Dan niet eerlijk om de veiling te annuleren als de gewenste prijs niet gehaald wordt, je bent "verplicht" om de kaart te verkopen aan de hoogste bieder.
- Indien je een begin- en einddatum wil voor je veiling moet dit vermeld worden in het eerste bericht dat je aanmaakt.
- Om zeker te zijn dat de veiling doorgaat kan diegene die de kaart veilt deze kaart aan een moderator of een vertrouwde speler verkopen aan 50 clintz. Na afloop van de veiling zal de moderator of de vertrouwde speler de verkoop verder afhandelen door de kaart te verkopen aan de winnaar, de verkoper verkoopt Dan een kleine kaart om de verkoopprijs te ontvangen (kaart wordt teruggegeven).
Zo wordt vermeden dat spelers eender wat kunnen doen.
- Om niet voor verrassingen te staan kan een minimum verkoopprijs opgegeven worden bij de start van de veiling.

Denk dus goed na alvorens een veiling te starten.
« Voorgaande123Volgende »

21/26
x Aphrodite x - Imperator - • » вєαυтιƒυℓ αηgєℓz « • English
Zaterdag 01/01/2011, 19:39

Hoe moet je eigenlijk ruilen (ik weet wel hoe maar..) Dan komt er een foutmelding
22/26
apedy - Novice English
Dinsdag 12/04/2011, 15:22

Eerst verzameling Dan de laatste selecteren daar is veilingen
23/26
MALW-Moeck17 - Senior English
Dinsdag 13/12/2011, 19:15

Ik heb 2 kaarte gekoct op de markt, en ze staan niet eens in mijn deck, laat staan verzameling !! Ook kan ik via mij iPhone , op de game niet naar de markt ! Want de Markt is Dan helemaal leeg, kan alleen zien, wat ik heb gekocht en verkocht... En het gene wat. Ik heb gekocht, krijg ik niet binnen?
24/26
DUC B0SSie - Legend - Dutch Urban Crew English
Dinsdag 27/12/2011, 14:37

Help op je 16e: als ze niet in je deck staan kunnen ze wel degelijk in je verzameling staan en het ligt er ook aan hoe je jouw instellingen hebt gefixt. Ik heb al zoveel problemen gehoord van DUC-ers die met zo'n klein rotding UR spelen dat ik de conclusie trek dat je ja op een handheld alleen UR kan spelen maar verder niets, zoals forum, markt, chat etc.
25/26
dark-cynobite - Titan English
Zaterdag 31/03/2012, 10:49

Ik heb mijn Kolos verkocht alleen zijn de clintz niet bij mijn clintz bijgeschreven dus meer Dan 50.000 weg maar waar????????
26/26
DUC B0SSie - Legend - Dutch Urban Crew English
Donderdag 18/10/2012, 21:47

Het is nogal offtopic maar 1 ding snap ik niet:
@1f-eddy69: Je bent dus lid van de UR staff als ik het goed begrijp, waarom zou je anders dit dopic kunnen starten? Maar er staat Fairplay bij je naam. Buiten het feit dat het inactief gilde is kom je helemaal niet voor op die lijst bij die leden. Komt op mij vreemd over maar misshcien kun je het aan ons uitleggen ...

« Voorgaande123Volgende »

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals