offline 1f-eddy69 Colossus Fairplay
Woensdag 20/06/2007, 09:01

In geval van diefstal van een speler aanvaarden wij enkel klachten met de nodige bewijzen. Stuur uw klacht naar de technische ondersteuning via email naar het adres dat u onder "contacteer ons" vindt.
In geval van een valse verklaring zal de speler geblokkeerd worden of zelfs geband.

Wij vermelden nog eens dat dubbele rekeningen verboden zijn en ze zullen automatisch geband worden in geval van valsspelen of oplichting, en dit voor alle rekeningen van de speler.

Het ruilen van Allopass codes zijn niet onze verantwoordelijkheid en gaat enkel de betrokken spelers aan, het wordt niet getolereerd op dit forum en in geval van verlies zal geen code terugbetaald worden.

De verkoop van rekeningen is verboden op het forum. Indien een speler toch zijn rekening tracht te verkopen op het forum zal deze speler onmiddellijk en zonder pardon geband worden.
De verkoop van rekeningen valt onder de volledige verantwoordelijkheid van de betrokken partijen.

offline steink Senior  
Woensdag 17/02/2010, 14:06

Alls je proobeerd te hacken bij dit spel heb je ook geen leven,. ten eerste het kost te veel moeite ten 2de je verdiend er niks mee ten 3de je mag mij proberen te hacken mij wacht woord heeft 4 letters en begint met de n, en ik ben de oprichter van Richblood,1 van de meeste eervolle en gezzelgste clans van allemaal.warneer komt er weer een gezzeleg berigt? ik had de belgen wel iets gezzeleger verwacht na karnaval, o ja die katersmiley sorry. 1 tip, gewoon verder drinkensmiley
ale ale he,

offline point243 Senior  
Vrijdag 26/02/2010, 22:53

Ja een IP ban is een veel beter idee verhuizen is veel duurder dan alleen een nieuw account aan te makensmiley

offline powderfingers Imperator TrAitorzZz
Zondag 28/02/2010, 04:26

Je kan ook gewoon je IP adres laten veranderen bij je provider...

@ steink: over welke gilde heb je het? misschien moeten jullie je meer laten zien... Voor mij zijn er momenteel maar 2 bekende en actieve gildes in Nederland: NDBD en UHE. Het wordt tijd dat de andere gildes ook van zich laten horen! smiley

offline -2f-survivor Senior  
Donderdag 08/04/2010, 07:32

Dubbel g expertt is coming bereid je maar voor!

offline 0_G0NE Colossus E X C A L I B U R
Donderdag 22/04/2010, 17:52

?

jij bent oudsmiley

offline raslam12 Novice  
Dinsdag 08/06/2010, 08:14

Ik heb een klacht.

een vriend van mij heet op dit spel (supder)
en hij jat de hele tijd kaarten van mij als ik dan net een goede kaart van hem heb verkoopt hij hem weer.
wat moet ik hier aan doen???

offline DUC_dragonkid Colossus  
Dinsdag 08/06/2010, 11:39

Nou dan geef je hem toch, maar als hij je wachtwoord weet kun je het ook veranderen

offline DUC_dragonkid Colossus  
Dinsdag 08/06/2010, 13:35

Ik bedoelde niet geven had vergeten niet erachter te zetten maar ben je al naar een moderator gegaan?

offline ItZMe_Rt Imperator 2 Furious
Dinsdag 06/07/2010, 22:52

Powderfingers je vroeg om een nieuwe actiefe gilde en die is gemaakt ook 2fast
Wij zijn 1 van de actiefste gildes

offline 0_G0NE Colossus E X C A L I B U R
Woensdag 07/07/2010, 13:39

Er is altijd wel iemand van ons onlinesmiley

Het onderwerp beantwoorden

Clint City, night.