Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

DIEFSTAL

DIEFSTAL
woensdag 20/06/2007, 09:01
1f-eddy69 - Legend Deutsch

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
52 berichten
DIEFSTAL
1f-eddy69 - Legend - FairplayDeutsch - Woensdag 20/06/2007, 09:01

In geval van diefstal van een speler aanvaarden wij enkel klachten met de nodige bewijzen. Stuur uw klacht naar de technische ondersteuning via email naar het adres dat u onder "contacteer ons" vindt.
In geval van een valse verklaring zal de speler geblokkeerd worden of zelfs geband.

Wij vermelden nog eens dat dubbele rekeningen verboden zijn en ze zullen automatisch geband worden in geval van valsspelen of oplichting, en dit voor alle rekeningen van de speler.

Het ruilen van Allopass codes zijn niet onze verantwoordelijkheid en gaat enkel de betrokken spelers aan, het wordt niet getolereerd op dit forum en in geval van verlies zal geen code terugbetaald worden.

De verkoop van rekeningen is verboden op het forum. Indien een speler toch zijn rekening tracht te verkopen op het forum zal deze speler onmiddellijk en zonder pardon geband worden.
De verkoop van rekeningen valt onder de volledige verantwoordelijkheid van de betrokken partijen.
« Voorgaande123456Volgende »

51/52
dringelberg - Senior English
Zondag 04/03/2012, 08:45

Ik zal opletten!!!
52/52
dark-cynobite - Titan English
Zaterdag 31/03/2012, 10:47

Ik heb mijn Kolos verkocht en de clitz zijn niet bijgeschreven bij mijn clitz dit snap ik niet

« Voorgaande123456Volgende »

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals