Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Leaders

Leaders
donderdag 24/03/2011, 11:19
the darkeness - Senior Deutsch

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
5 berichten
Leaders
the darkeness - Senior Deutsch - Donderdag 24/03/2011, 11:19

Hallo,

ik vroeg me af welke Leader het beste is.
zelf dacht ik aan ashigura en aan elkore maar of die echt goed zijn weet ik niet echt???

alvast bedankt

2/5
Lone-The King - Veteran Deutsch
Donderdag 24/03/2011, 17:36

Morphun en Ambre, dat zijn toch de Leaders die ik het beste vind.
Zelf gebruik ik Morphun.
3/5
Thogronen - Guru English
Zondag 10/04/2011, 15:26

Hmm...Ambre en Eyrik vind ik het beste.
Helaas geldt voor Ambre dat haar moed 'macht: kracht +3' is... Wat dus maar 2x gebruikt kan worden.
Eyrik kan net het verschil maken tussen winnen en verliezen, al vrij vaak gehad
4/5
55-emre-55 - Senior English
Vrijdag 12/08/2011, 17:13

@tgg-myfighter idd ik vind Ambre en Morphun ook de beste
5/5
- Darkseid - Master English
Vrijdag 07/10/2011, 18:34

Ambre: Macht = Team kracht +3. Als je Ambre in je team hebt wordt de kracht van je kaarten verhoogd met +3. Dit kan alleen als
jij als eerst in een ronde aan zet bent. Dit betekent dus je twee keer gebruik kunt maken van haar kracht per spel. Ambre kan in elk deck gebruikt worden, maar ze past toch het beste bij clans als Ulu Watu of Bangers, omdat ze in combinatie met Ambre zeer hoge aanvalspunten kunnen behalen. ( Willie heeft bijvoorbeeld de potentie om 14 kracht te hebben in combinatie met Ambre).

Morphun: macht= +1pill per ronde. Morphun is een zeer goede Leader. Hij bezorgt je Elke wedstrijd 3 gratis pillz. Dus is technisch gezien heb je 15 pillz per wedstrijd. Hierdoor hoef je je minder zorgen te maken om hoeveel pillz je speelt. Morphun is net als Ambre effectief in allle soorten decks, maar hij kan beter gespeeld worden in combinatie met andere pillz kaarten. Junkz,Piranas en Vortex zijn dus de bijpassende clans.

Eklore : macht = -1 pillz teg. per ronde. Zij heeft hetzelfde macht als Morphun maar Dan net andersom. Zij haalt 3 pillz weg van de tegenstander tot een minimum van 5. Wanneer je tegenstander 5 pillz overhoudt zal haar macht niet meer werken. Dit is de reden waarom veel spelers liever Morphun hebben. Zijn macht werkt altijd. Eklore dwingt je tegenstander echter om voorzichter met zijn pillz om te gaan.

Naar mijn idee zijn Amber en Morphun de beste Leaders omdat deze twee kaarten meer angst opwekken Dan de andere Leaders.

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals