Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Beloningen van missies

Beloningen van missies
dinsdag 26/06/2012, 21:09
Mosyath - Senior English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
3 berichten
Beloningen van missies
Mosyath - Senior English - Dinsdag 26/06/2012, 21:09

Hoi ik Ben Luuk en ik heb een vraagje.
Als ik een missie gehaald heb krijg ik een beloning. Dit is een tombolo kaartje of een kaartje voor de gokautomaat maar wat zijn dit en wat kan ik ermee?

Alvast bedankt!
Mvg Luuk

2/3
-I-Gistjerb - Moderator - holy inquisition English
Woensdag 27/06/2012, 00:18

De tombola was een oude loterij waar je de kaartjes voor kon gebruiken om clintz en collector kaarten kon winnen. Dit systeem is veranderd naar de gokautomaat.

De gokautomaat vind je als je op 'spelen' drukt (dus zoals je doet als je een wedstrijd gaat spelen), en als je Dan in het hoofdmenu bent, waar je solomodus en multimodus ziet, Dan zie je onder de solomodus de gokautomaat! (alleen bij de nieuwe versie van de game).
3/3
Luuk Corstens - Senior English
Woensdag 27/06/2012, 17:45

Ok bedankt, maar als ik op spelen druk krijg ik de 'classic' speelmode en ik kan niet kiezen tussen solomodus en multimodus. Heb ik hier een bepaald niveau voor nodig?

Mvg Luuk

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals