Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Goeie kaarten gezocht wil ik kopen en te ruil

donderdag 02/08/2012, 16:32
mikeyFUltra - Senior English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
2 berichten
mikeyFUltra - Senior - de killergroepEnglish - Donderdag 02/08/2012, 16:32

Goeie kaarten gezocht wil ik kopen en te ruil moet je wel zeggen voor welke kaart

2/2
ArtemisBZ - Moderator - BrainZtorm English
Woensdag 08/08/2012, 05:48

Tags :

[VERKOOP] = je wilt een kaart verkopen voor Clintz
[KOOP] = je wilt een kaart kopen voor Clintz
[ZOEK] = je bent op zoek naar een kaart voor Clintz en/of kaarten
[RUIL] = je wilt een kaart ruilen voor andere kaart(en)

HOE PLAATS JE EEN ONDERWERP:
We weigeren alle onderwerpen zonder tag.

[VERKOOP] + titel
Vermeld welke kaart(en) je wil verkopen en noem de exacte prijs waarvoor je ze wil verkopen. Je kunt er later eventueel over onderhandelen. Een verkoop is geen ruil en ook geen veiling (die je via de tab ‘Een verkoop bij opbod aanmaken’ onder de tab Verzameling kunt aanmaken). De koper moet de kaart(en) kunnen kopen voor de prijs die je hier noemt.

[KOOP] + titel
Vermeld welke kaart(en) je wilt kopen. Schrijf ook voor welke prijs in Clintz je ze wilt kopen. Een ‘aankoop’ is geen ruil tegen andere kaarten.

[ZOEK] + titel
Vermeld naar welke kaarten je op zoek bent. Beschrijf ook wat je er voor terug wilt geven. Dit kunnen andere kaarten of Clintz of een combinatie van kaarten en Clintz zijn.

[RUIL] + titel
Vermeld naar welke kaarten je op zoek bent. Beschrijf welke kaart(en) je in ruil daarvoor wilt geven.

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals