Urban Rivals
?
Zich inschrijven            Al in de game →  
Klik hier om je wachtwoord te krijgen

Het einde is nabij!

Het einde is nabij!
vrijdag 10/08/2012, 11:40
Boing - Moderator English

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO
7 berichten
Het einde is nabij!
Boing - Moderator - Clint StaffEnglish - Vrijdag 10/08/2012, 11:40

Elke gerespecteerde aankondiging van het einde van de wereld heeft een voorspellende profeet nodig. Ditmaal legt Lakit zich daarop toe. Hij roept uit dat er aan het eind van het jaar iets vreselijks zal gebeuren. Misschien laat Clover de krachtigste bom ter wereld ontploffen, of zal Dr Falkenstein een leger van moordende zombies met supermachten hebben samengesteld? In elk geval heeft Bill, zijn laatste prototype, niets wat echt beangstigend is, met zijn troffel als wapen...
Je vindt deze personages in de packs in de winkel
Er zijn 5 nieuwe missies toegevoegd.Je kunt de lijst met Newbloodmissies hier vinden.

2/7
Joannie_nl - Admin - LOST in Urban English
Vrijdag 10/08/2012, 11:43

Deze NewBloodmissies zijn vanaf vandaag beschikbaar. Je kunt ze de komende twee weken vrijspelen, t/m zondag 26 augustus 23u59 (GMT +2:00) - door in het bezit te zijn van het betreffende personage. Als de missie is vrijgespeeld, is deze in je bezit en kun je de missie voltooien op om het even welk moment, zelfs na de einddatum voor het vrijspelen. Je kunt de missies echter niet meer vrijspelen na deze einddatum.
3/7
x Aphrodite x - Imperator - • » вєαυтιƒυℓ αηgєℓz « • English
Vrijdag 10/08/2012, 13:06

Ik gok een van de beste release
4/7
DUC Edwin - Hero - Dutch Urban Crew English
Vrijdag 10/08/2012, 15:30

Ik vind alle releases van de afgelopen tijd erg sterk!
5/7
0 Gravity - Titan - Ʀ i s i и g Đ e c e p т i o и English
Vrijdag 10/08/2012, 21:57

Behoort zeker tot de beste releases dit jaar, de releases van Mok, Shifou, Fizzle en Beeboy waren misschien wel de beste.
6/7
MP-marcie - Veteran English
Maandag 13/08/2012, 19:08

Mok en Fizzle?????

kalindra misschien
7/7
0 Gravity - Titan - Ʀ i s i и g Đ e c e p т i o и English
Maandag 13/08/2012, 23:03

Je begrijpt niet wat ik bedoel.

Ik bedoel niet de 4 beste releases van dit jaar, maar de beste release-dag van dit jaar...bij Kalindra zat ook Nathan, die is weer iets minder.

Urban Rivals | Gratis Online Manga Ruilkaartspel | TCG | MMO

Het team van Urban Rivals bestaat uit mensen die van videogames en te verzamelen kaartspelen houden, zoals: Magic the Gathering, Dominion, Vampire, Yu-Gi-Oh!, Pokemon, Wakfu TCG, Assassin Creed Recollection, Shadow Era, Kard Kombat en Might & Magic Duel of Champions.

Play our other addictive free to play online TCG: Fantasy Rivals